ilość wyników: 14
To pierwsza kampania firmy z udziałem projektanta mody.
Czytaj więcejŚwiat, który znaliśmy, zmienia się bardzo szybko. Podpowiemy Ci jak dostosować się do nowych wyzwań, co robić teraz i jak planować działania, które będą potrzebne za chwilę.
Czytaj więcejO wyzwaniach, nowych projektach i badaniach, a także o zmianie perspektywy myślenia i działania w wymagających czasach w przededniu kolejnej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego (4-5 listopada), mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Czytaj więcejFirma zmienia logo i szatę graficzną, komunikując innowacyjność, otwartość i odwagę.
Czytaj więcejWokalistka promuje perfumy z linii Far Away Rebel & Diva.
Czytaj więcejNowa dyrektor generalna jest związaną z firmą od 19 lat.
Czytaj więcejW zestawieniu najpopularniejszych spotów dominują nawiązania do tematyki bezpieczeństwa i pandemii koronawirusa.
Czytaj więcejZłote statuetki powędrowały do Isobar Polska, VMLY&R, Today, BBDO Warszawa, ING Banku Śląskiego i Storytel.
Czytaj więcejMarka, która klientkom oferuje preparaty z retinolem i stabilną witaminą C, teraz musi znaleźć sposób, by pokazać odbiorcom własną odmłodzoną twarz - mówi Anna Jakubowski, dyrektor generalna Avon Polska.
Czytaj więcejTak wynika z przeprowadzonego przez Havas badania "Meaningful Brands"
Czytaj więcej