Wyniki wyszukiwania dla tagu - axe
ilość wyników: 12

Znamy laureatów MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards reklama

Znamy laureatów MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards

Złota nagroda MIXX w kategorii "Efektywne wykorzystanie danych" trafiła do Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy.

Czytaj więcej
Kosmetyki męskie - szybko rosnąca nisza marketing

Kosmetyki męskie - szybko rosnąca nisza

Wielka pieniądze nadal są po stronie kategorii kobiecych, ale dla tych, którzy szukają wyraźnych wzrostów czy niszy, kosmetyki męskie to dobry kierunek.

Czytaj więcej
Unilever rozwiązuje problem sortowania i recyklingu "czarnego plastiku" marketing

Unilever rozwiązuje problem sortowania i recyklingu "czarnego plastiku"

W 2019 r. opakowania oparte na nowej technologii zostaną wprowadzone w Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej
Powraca człowiek opinie

Powraca człowiek

Trzeba pamiętać, że to poznanie człowieka i skupienie się na jego potrzebach, a nie na nowych goglach VR pozwoli osiągać cele klientów i odbiorców komunikacji marketingowej - przekonuje Ewa Zakrzewska, strategy & capability manager Publicis Media.

Czytaj więcej
Antonina Scipio del Campo digital publisherem w Papaya Films media-inne

Antonina Scipio del Campo digital publisherem w Papaya Films

Zaczynała przy produkcji programów rozrywkowych TVN: "X Factor", "Mam talent!".

Czytaj więcej
Sokół w kolejnej odsłonie kampanii Axe  [wideo] reklama

Sokół w kolejnej odsłonie kampanii Axe [wideo]

Trwa etap teaserowy marki kosmetycznej Unilevera.

Czytaj więcej
Unilever bije się w pierś panie-przodem

Unilever bije się w pierś

Zaledwie 2 proc. reklam produktów Unilevera prezentuje kobiety świadome i inteligentne. Czy oficjalne przyrzeczenie firmy o zerwaniu ze stereotypami zmieni komunikację FMCG adresowaną do kobiet na zawsze?

Czytaj więcej
Zaryzykuj i użyj wyobraźni [wywiad] reklama

Zaryzykuj i użyj wyobraźni [wywiad]

- Relacja z klientem jest dokładnie taka sama jak z żoną - mówi Fernando Vega Olmos - JWT Worldwide creative council chairman, gość odbywającego się pod auspicjami SAR Imagination Day.

Czytaj więcej
Nowe rozdanie w Interactive Solutions reklama

Nowe rozdanie w Interactive Solutions

W agencji doszło do znaczących zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse pojawiły się w działach kreacji i strategii.

Czytaj więcej
Szampon, ser i proszek przez internet marketing

Szampon, ser i proszek przez internet

E-commerce w branży FMCG już jest faktem, a wejście na rynek takiego giganta jak Tesco przyspieszy rozwój sektora - uważa Tomasz Waligóra, e-commerce director w Interactive Solutions, realizujący m.in. projekty e-commerce dla P&G.

Czytaj więcej