ilość wyników: 7
Spora część firm w ostatnim tygodniu zupełnie zrezygnowała z komunikacji. Nie jest to dobra metoda - podkreśla ekspert ds. komunikacji marek Magna Talenta Piotr Grządziel.
Czytaj więcejZ polskich banków korzysta już ponad 300 tys. Ukraińców.
Czytaj więcejOd początku grudnia departament zarządzania marką Banku Pekao SA ma nową szefową.
Czytaj więcejNowy team seniorski w agencji. Obaj wcześniej pracowali w Grey Group Poland.
Czytaj więcejLubella należąca do Grupy Maspex sfinalizowała transakcję zakupu brandu Malma. Firma z Wadowic przejmuje jedną z najpotężniejszych niegdyś marek.
Czytaj więcejJarosław Filipek, szef Codes Strategie, ocenia zmiany wizerunkowe kilku dużych korporacji z minionego roku.
Czytaj więcejWojciech Mierowski, partner i dyrektor kreatywny agencji BNA, ocenia działania wizerunkowe dużych firm, jakich sporo mieliśmy w ostatnim roku.
Czytaj więcej