ilość wyników: 6
Jeszcze przed wakacjami napisałam kolumnę przetargową, gdzie tematem przewodnim były oczywiście marki piwne. Potem długo, długo nic, bo kilka ostatnich upalnych miesięcy rozgrzewało przede wszystkim domy mediowe, gdzie działo się dużo nie tylko lokalnie, ale także w całym regionie.
Czytaj więcejAviva postara się przekonać, że pogmatwane losy znanej piosenkarki można przekuć z sukcesem w reklamę.
Czytaj więcejPołączenie większej sieciowej agencji z lokalną spółką córką to coraz częstsze rozwiązanie na rynku.
Czytaj więcejAgencje poszły na zakupy, dekoniunktura na rynku sprzyja obniżaniu cen spółek, to dobry moment na poszerzenie kompetencji. O tym, jak skutecznie przejąć spółkę na rynku reklamowym, opowiada Jacek Olechowski, prezes Mediacap.
Czytaj więcejZapytaliśmy przedstawicieli największych agencji sieciowych, co sądzą o nowej komunikacji Biedronki. Zdania są podzielone, ale wszyscy zgadzają się co do jednego - bije po oczach.
Czytaj więcejPaweł Niezgoda, współwłaściciel i były prezes Grey Group Poland, toczy sądową batalię z właścicielem większościowym o to, czy został usunięty z zarządów spółek grupy prawomocnie. Grey uważa, że chodzi o wymuszenie wcześniejszego wykupu udziałów Niezgody.
Czytaj więcej