ilość wyników: 8
Z Julią Konopką i Bartkiem Walczukiem rozmawiamy o pracy w agencji, klientach, briefach i Osom Studios.
Czytaj więcejPrzez ostatnie dwa lata pełniła funkcję business development directora w 180heartbeats + Jung v. Matt.
Czytaj więcejAkcję promować będzie sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz Chmielna 20 Lab.
Czytaj więcejWcześniej pracowali w Saatchi & Saatchi IS.
Czytaj więcejJako art director jestem wielkim fanem kampanii tzw. "design-driven", w których design jest powodem i punktem wyjścia do dalszych działań. Kampania promocyjna trzeciej płyty Dawida Podsiadło jest jedną z takich właśnie kampanii, chociaż mogłoby się wydawać, że to tylko copy.
Czytaj więcejAutorem projektu jest Bartłomiej Walczuk, creative director agencji.
Czytaj więcejPrawdopodobnie (nie wiem tego) analiza badań dowiodła, że wszystkie jogurty smakowe to chwila zapomnienia i odcięcia od świata.
Czytaj więcejMinimalizm to bardzo popularne słowo w kręgach projektowych, przynajmniej na przestrzeni ostatnich kilku lat. I nie byłoby w tym nic złego gdyby nie fakt, że teraz, w imię dobra - wszystko wygląda tak samo.
Czytaj więcej