ilość wyników: 6
Do najciekawszych punktów programów trzeciego dnia NEM Dubrovnik należały: pokaz oczekiwanej premiery BBC Earth "Spy in the Ocean" oraz panel dyskusyjny "Wszystko, co zawsze chciałeś wiedzieć o FAST, ale bałeś się zapytać,"prowadzony przez Guya Bissona z Ampere Analysis.
Czytaj więcejŹródłem naszego biznesu jest dobry kontent. To, w jaki sposób będzie on dystrybuowany, jest drugorzędne - przekonuje Zbigniew Pruski, commercial director, branded services na Europę Środkowo-Wschodnią, BBC Studios.
Czytaj więcejPolskim twórcom doskonale udało się wpisać założenia brytyjskiego formatu we współczesne krajowe realia.
Czytaj więcejRedakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje digital i marketing services. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu "Golden Arrow".
Czytaj więcejOceniają: Emilia Czerwiec, creative lead w agencji Ancymony (dawniej Schulz Brand Friendly) i Marcin Nurkiewicz, senior copywriter w BeDigital.
Czytaj więcejObjęła stanowisko creative group head.
Czytaj więcej