ilość wyników: 58
Oceniają: Bartosz Gomółka - szef strategii BBDO i Igor Zajda - co-founder / strategist, Agencja Przestrzeń.
Czytaj więcejKampania obejmuje 6 krótkich, 10-sek. filmów promujących produkty dla młodych.
Czytaj więcejStrategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja BBDO.
Czytaj więcejZ agencją jest związana od 2019 r.
Czytaj więcejMa ponad 25-letni staż w firmach krajowych i międzynarodowych oraz organizacjach pozarządowych. Był m.in. współtwórcą i liderem programu "Podziel się posiłkiem" oraz produktu "Mleczny Start".
Czytaj więcejW kampanii pod hasłem "Jak świętować, to tylko z Pepsi!" niebieskie elfy celebrują małe przyjemności.
Czytaj więcejKonrad Żmuda-Trzebiatowski objął stanowisko senior e-retail strategist, a Michał Kulbacki e-commerce content & analytics strategist.
Czytaj więcejW ramach kampanii społecznej "Cyfrowe rewolucje" mBank prowadzi wraz z partnerami m.in. bezpłatne webinaria dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć działalność w e-commerce.
Czytaj więcej3-minutowy film i krótsze spoty dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę zostały wyprodukowane w studio Makata.
Czytaj więcej