ilość wyników: 18
W świecie biznesu znane są przypadki, w których to, co dziś nazywane jest strategią rynkową, wczoraj nazywano hipokryzją.
Czytaj więcejChodzi o symboliczny koniec epoki uprzedmiotawiania kobiet. Inicjatorami i pomysłodawcami akcji są Gazeta.pl i VMLY&R Poland, a jej głównymi partnerami firmy Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas,
Czytaj więcejBank zachęca, by zamiast krytykować i oceniać, wspierać innych w realizacji planów.
Czytaj więcejCzołowe banki na wyścigi zwiększają budżety reklamowe.
Czytaj więcejBank rusza z kampanią, której celem jest m.in. wywołanie szerokiej dyskusji na temat roli kobiet.
Czytaj więcejOstatnie dwa lata spędził w Avivie, wcześniej m.in. w: PZU, Rabobanku, Providencie i PGE.
Czytaj więcejZ nowej formy płatności mogą skorzystać użytkownicy kart Visa i Mastercard wydanych przez wybrane banki.
Czytaj więcejWedług Reutersa grupa Societe Generale chce się wycofać z Polski.
Czytaj więcejKampanię przygotowały Publicis Lion i Havas Media.
Czytaj więcejTo kolejny krok w konsolidacji rynku bankowego w Polsce.
Czytaj więcej