Wyniki wyszukiwania dla tagu - biedronka
ilość wyników: 71
Marki i ich nowa opowieść media-internet

Marki będą musiały wrócić do korzeni, do angażujących historii - przekonują Dawid Bednarski, creative director Imagine Nation, i Tomasz Magalski, business development director Focus Nation.

Czytaj więcej
Lidl na czele rankingu sieci handlowych Listonic marketing

Sieć drugi rok z rzędu cieszyła się największą popularnością wśród użytkowników aplikacji mobilnej do tworzenia list zakupów.

Czytaj więcej
Glovo ogłasza, że wkracza w Q-Commerce marketing

Chodzi po prostu o "szybki handel" ("quick commerce"), czyli realizację dostawy dowolnych artykułów zamówionych za pośrednictwem aplikacji w przestrzeni miejskiej w maksymalnie pół godziny.

Czytaj więcej
Ponad 720 mln zł kary dla Biedronki marketing

Za nieuczciwą przewagę wobec dostawców owoców i warzyw; jedna z najwyższych kar w historii. Sieć zaprzecza i zapowiada odwołanie do sądu.

Czytaj więcej
Gang Fajniaków Biedronki bezkonkurencyjny na YouTube w październiku [wideo] reklama

W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard reklama akcji lojalnościowej Biedronki wyprzedziła spoty x-kom, Xiaomi Polska, Samsung Polska i Allegro.

Czytaj więcej
Poczta Polska za dwa lata chce mieć 2 tys. paczkomatów marketing

Narodowy operator pocztowy zwiększy też liczbę punktów odbioru paczek.

Czytaj więcej
Wavemaker: Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie COVID-19 marketing

Wsparcie niesione przez marki w walce z pandemią Wavemaker analizował przy okazji badania aktywizmu marek.

Czytaj więcej
Biedronka: 100 tys. maskotek Fajniaków w dziesięć dni [wideo] marketing

Wygląda na to, że choć akcja sieci handlowej prowadzona jest już po raz piąty, wciąż cieszy się niesłabnącym powodzeniem.

Czytaj więcej
Fajniaki zamiast Słodziaków w Biedronce marketing

Sieć handlowa z kolejną odsłoną akcji zachęcającej do zakupów.

Czytaj więcej
Everli (dawniej Szopi) już w 17 miastach w Polsce marketing

W zasięgu usługi firmy zajmującej się realizacją zamówień online produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych znajdzie się ok. 8 mln Polaków.

Czytaj więcej