Wyniki wyszukiwania dla tagu - biedronka
ilość wyników: 47

Zapadające w pamięć kampanie i unikalne brand experience marketing

Zapadające w pamięć kampanie i unikalne brand experience

O najlepszym i najbardziej kreatywnym roku w historii agencji Plej oraz trendach prognozowanych na 2019 rok mówią Łukasz Gumowski, Mariusz Graca, Łukasz Ostaszewski i Rafał Krawczuk.

Czytaj więcej
Żabka szuka recepty na zakaz handlu w niedzielę marketing

Żabka szuka recepty na zakaz handlu w niedzielę

W planach sklepy zbudowane z kontenerów, bez kasjerów i czynne 24/7.

Czytaj więcej
Zwycięska książka konkursu "Piórko 2018" w Biedronkach marketing

Zwycięska książka konkursu "Piórko 2018" w Biedronkach

Autorką tekstu jest Magdalena Wiśniewska, ilustracji - Marcin Macięga. Oboje za wygraną otrzymali po 100 tys. zł.

Czytaj więcej
Natychmiastowość offline. Jak internet zmienia konsumenta? marketing

Natychmiastowość offline. Jak internet zmienia konsumenta?

Internet jest powszechnie dostępny, ale na 100 transakcji dokonywanych przez konsumentów w Polsce ok. 95 nadal odbywa się w fizycznym sklepie. Internet sprawia jednak, że konsument zachowuje się inaczej. Inaczej czyli jak?

Czytaj więcej
Kolejna odsłona Gangu Słodziaków marketing

Kolejna odsłona Gangu Słodziaków

Pierwsza książka o "Słodziakach" trafiła do ponad pół miliona klientów, teraz Biedronka proponuje drugi tom i zestaw kolorowanek.

Czytaj więcej
W Biedronce można już płacić Blikiem marketing

W Biedronce można już płacić Blikiem

Liczba transakcji z wykorzystaniem Blika wzrosła w ciągu roku o ponad 90 proc.

Czytaj więcej
Słodziaki zajmują miejsce Świeżaków marketing

Słodziaki zajmują miejsce Świeżaków

W sieci Biedronka startuje kolejna akcja kolekcjonerska.

Czytaj więcej
5. edycja zawodów Red Bull 111 MegaWatt marketing

5. edycja zawodów Red Bull 111 MegaWatt

Media planuje i kupuje Havas Media na potrzeby promocji akcji Red Bull MegaWatt.

Czytaj więcej
Piotra i Pawła przejmie Biedronka marketing

Piotra i Pawła przejmie Biedronka

Według dziennikarzy portalu money.pl Jeronimo Martins zakupi 140 sklepów sieci.

Czytaj więcej
Biało-czerwoni bez sukcesów, ale klientom Biedronki to nie przeszkadza marketing

Biało-czerwoni bez sukcesów, ale klientom Biedronki to nie przeszkadza

W ramach akcji lojalnościowej "Dumni z naszych" w sklepach Biedronka sprzedano prawie 1,4 mln tych albumów oraz wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej trzy naklejki).

Czytaj więcej