Wyniki wyszukiwania dla tagu - biedronka
ilość wyników: 53

Danone, McDonald's i Samsung wykorzystają marketingowo nowe "Gwiezdne wojny" [wideo] marketing

Danone, McDonald's i Samsung wykorzystają marketingowo nowe "Gwiezdne wojny" [wideo]

Figurki w zestawach, bohaterowie na opakowaniach i kampanie reklamowe - kolejna odsłona filmowej sagi to dla marketerów okazja do żniw.

Czytaj więcej
Świeżoznawcy - nowa ogólnopolska kampania Biedronki [wideo] reklama

Świeżoznawcy - nowa ogólnopolska kampania Biedronki [wideo]

Promuje pracowników sieci dyskontów jako ekspertów od jakości i świeżości.

Czytaj więcej
Większy "Cosmopolitan" od dziś w Biedronkach media-prasa

Większy "Cosmopolitan" od dziś w Biedronkach

Od numeru lipcowego magazyn z portfolio Marquard Media Polska poszerza dystrybucję o wszystkie placówki dyskontu.

Czytaj więcej
Dwie agencje z Polski na short-listach D&AD 2019 reklama

Dwie agencje z Polski na short-listach D&AD 2019

Plej i 180heartbeats Jung v. Matt mają szansę na cztery Ołówki.

Czytaj więcej
Etyka czy etykieta? marketing

Etyka czy etykieta?

Sposób na zarobienie na kolejnym trendzie czy odpowiedź na wyzwania współczesności? Certyfikaty ekologiczne i fair trade już nie są niszą, widać je na produktach koncernów i na towarach w dyskontach.

Czytaj więcej
Bezobsługowa sieć Bio Family rośnie marketing

Bezobsługowa sieć Bio Family rośnie

Nowy koncept Mariusz Świtalskiego ma już cztery placówki.

Czytaj więcej
Zapadające w pamięć kampanie i unikalne brand experience marketing

Zapadające w pamięć kampanie i unikalne brand experience

O najlepszym i najbardziej kreatywnym roku w historii agencji Plej oraz trendach prognozowanych na 2019 rok mówią Łukasz Gumowski, Mariusz Graca, Łukasz Ostaszewski i Rafał Krawczuk.

Czytaj więcej
Żabka szuka recepty na zakaz handlu w niedzielę marketing

Żabka szuka recepty na zakaz handlu w niedzielę

W planach sklepy zbudowane z kontenerów, bez kasjerów i czynne 24/7.

Czytaj więcej
Zwycięska książka konkursu "Piórko 2018" w Biedronkach marketing

Zwycięska książka konkursu "Piórko 2018" w Biedronkach

Autorką tekstu jest Magdalena Wiśniewska, ilustracji - Marcin Macięga. Oboje za wygraną otrzymali po 100 tys. zł.

Czytaj więcej
Natychmiastowość offline. Jak internet zmienia konsumenta? marketing

Natychmiastowość offline. Jak internet zmienia konsumenta?

Internet jest powszechnie dostępny, ale na 100 transakcji dokonywanych przez konsumentów w Polsce ok. 95 nadal odbywa się w fizycznym sklepie. Internet sprawia jednak, że konsument zachowuje się inaczej. Inaczej czyli jak?

Czytaj więcej