ilość wyników: 26
Mijający rok bez wątpienia należy do trendu wege. Chociaż odchodzenie od mięsa na rzecz roślinnych alternatyw w żywieniu na polskich talerzach nie odbywa się masowo, to już trend ten ma znaczenie dla firm FMCG.
Czytaj więcejDo asortymentu sieci dyskontów wchodzi sześć win wyselekcjonowanych przez Roberta Makłowicza.
Czytaj więcejWedług raportu Instytutu Monitorowania Mediów największym (67 mln zł) budżetem na reklamę w mediach tradycyjnych mógł pochwalić się Lidl.
Czytaj więcejAranżacja pięciu sklepów przejętych od Piotra i Pawła zdecydowanie różni się od dotychczasowych wnętrz dyskontu.
Czytaj więcejWzrost wydatków reklamowych w całym 2018 r. wyniesie od 7 do 7,5 proc. - prognozuje dom mediowy.
Czytaj więcejNajpopularniejszym z nich okazała się być Borówka Basia.
Czytaj więcejBiedronka i Lidl coraz zacieklej walczą o tego samego klienta - wynika z analizy Codemedia.
Czytaj więcejNiemal 60 proc. rodzimych nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG, wynika z badania GfK Shopping Monitor przeprowadzonego w listopadzie 2016 r.
Czytaj więcejWspółpraca będzie kontynuowana, choć dostawy słodyczy od firmy Wawel do sieci sklepów Biedronka mogą być ograniczone w stosunku do 2016 r.
Czytaj więcej