Wyniki wyszukiwania dla tagu - biedronka
ilość wyników: 25

"Makłowicz poleca" wina w Biedronce marketing

"Makłowicz poleca" wina w Biedronce

Do asortymentu sieci dyskontów wchodzi sześć win wyselekcjonowanych przez Roberta Makłowicza.

Czytaj więcej
Wydatki reklamowe we wrześniu: branża handlowa na czele reklama

Wydatki reklamowe we wrześniu: branża handlowa na czele

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów największym (67 mln zł) budżetem na reklamę w mediach tradycyjnych mógł pochwalić się Lidl.

Czytaj więcej
Ruszyły delikatesy Biedronki marketing

Ruszyły delikatesy Biedronki

Aranżacja pięciu sklepów przejętych od Piotra i Pawła zdecydowanie różni się od dotychczasowych wnętrz dyskontu.

Czytaj więcej
Starcom: Rynek reklamowy wystrzelił, w I kwartale br. dynamika najwyższa od 2008 r. reklama

Starcom: Rynek reklamowy wystrzelił, w I kwartale br. dynamika najwyższa od 2008 r.

Wzrost wydatków reklamowych w całym 2018 r. wyniesie od 7 do 7,5 proc. - prognozuje dom mediowy.

Czytaj więcej
Biedronka wydała ponad 6 mln Świeżaków i Juniorów marketing

Biedronka wydała ponad 6 mln Świeżaków i Juniorów

Najpopularniejszym z nich okazała się być Borówka Basia.

Czytaj więcej
Sieci handlowe zwiększają wydatki reklamowe reklama

Sieci handlowe zwiększają wydatki reklamowe

Biedronka i Lidl coraz zacieklej walczą o tego samego klienta - wynika z analizy Codemedia.

Czytaj więcej
Polacy lubią dyskonty marketing

Polacy lubią dyskonty

Niemal 60 proc. rodzimych nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG, wynika z badania GfK Shopping Monitor przeprowadzonego w listopadzie 2016 r.

Czytaj więcej
Coca-Cola Lime i nowa Coca-Cola Zero marketing

Coca-Cola Lime i nowa Coca-Cola Zero

Nowości będą miały wsparcie reklamowe.

Czytaj więcej
Produkty firmy Wawel jednak zostają w Biedronce marketing

Produkty firmy Wawel jednak zostają w Biedronce

Współpraca będzie kontynuowana, choć dostawy słodyczy od firmy Wawel do sieci sklepów Biedronka mogą być ograniczone w stosunku do 2016 r.

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r.

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej