Wyniki wyszukiwania dla tagu - biuro-reklamy-tvp-sa
ilość wyników: 4
Pokolenie silver marginalizowane w reklamach tv media-tv

Według wyników piątej fali badania Biura Reklamy TVP zawartości filmów reklamowych, spotów z osobami po 50 roku życia jest coraz mniej.

Czytaj więcej
Portfel seniora dziś i jutro marketing

Warto wziąć pod uwagę to, co seniorzy często wyrażają w badaniach jakościowych. Nie traktujmy ich jak stetryczałych staruszków, którzy zainteresowani są głównie pastami do protez zębowych - przekonuje Tadeusz Żórawski, dyrektor globalny strategii e-commerce w Molecular BBDO.

Czytaj więcej
Jak rozmawiać z pokoleniem silver? marketing

Oczywiście nie ma jednej recepty na skuteczną komunikację, nie wystarczy wrzucić wszystkiego po trochu, by zagwarantować sobie sukces. Na szczęście są jednak pewne elementy wspólne budowania skutecznego przekazu - pisze Wojciech Walczak, dyrektor strategii w Plej.

Czytaj więcej
Co przyniesie 2020 rok? Pytamy branżowych ekspertów marketing

W naszej ankiecie wzięli udział Bartek Cymer, Wojciech Kowalczyk, Dominik Wałęga i Marcin Dec.

Czytaj więcej