Wyniki wyszukiwania dla tagu - biuro-reklamy-tvp
ilość wyników: 11
Biuro Reklamy TVP ogłasza cennik Euro 2020 media-tv

Najważniejszą nowością jest wprowadzenie sprzedaży łączonej meczów. Oferta na zakup czasu reklamowego przy meczu w TVP1 lub TVP2 połączona jest z zakupem równoległego bloku reklamowego w TVP Sport.

Czytaj więcej
Seriale obyczajowe najchętniej oglądanymi programami w TVP VoD media-tv

"M jak miłość", "Wymarzona miłość" i "Rodzinka.pl" najchętniej oglądanymi programami w TVP VoD w 2019 r.

Czytaj więcej
Najlepsze biura reklamy według MMP reklama

Nagrody otrzymały w tym roku: Polsat Media, Biuro Reklamy TVP, Media Impact Polska, Grupa RMF, AMS, Bauer Media i New Age Media.

Czytaj więcej
Konferencja Digital Adventure 4: Potencjał sportu i e-sportu w marketingu już 10 lipca marketing

Agencja Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa, gdzie eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, Adidas, T-Mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest - kierowca wyścigowy.

Czytaj więcej
Robert Lewandowski najbardziej rozpoznawalnym polskim sportowcem marketing

Czołowy polski piłkarz posiada największą wartość sponsorską, zaś Małgorzata Rdest i Ewa Swoboda mają najwyższy potencjał - wynika z badania IQS, jakie opublikowało Biuro Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Telewizja jest ciągle najskuteczniejszym medium media-tv

Obecnie telewizja przeżywa odrodzenie po niczym nieuzasadnionej erozji widocznej w ostatnich latach. Nie tylko nie umiera, ale nadal jest bardzo skutecznym narzędziem komunikacji. Internet stwarza nowe możliwości reklamowe w epoce multiscreen - przekonuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Czytaj więcej
TVP wprowadza innowację reklamową reklama

Jako pierwszy skusił się na nią Alior.

Czytaj więcej
Biuro Reklamy TVP: Udział reklam z osobami w wieku 50+ systematycznie rośnie media-tv

Jednocześnie spada liczba reklam pokazujących osoby dojrzałe w sposób stereotypowy - wynika z przeprowadzonego badania.

Czytaj więcej
Reklamodawcy TV chętnie kierują odbiorców do strony WWW media-tv

Prawie w co trzeciej reklamie telewizyjnej pojawia się adres WWW reklamodawcy. Rzadko wskazywane są aplikacje mobilne lub social media. Takie wnioski wynikają ze szczegółowej analizy przeprowadzonej przez Biuro Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day media-tv

"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".

Czytaj więcej