Wyniki wyszukiwania dla tagu - biuro-reklamy-tvp
ilość wyników: 14
TVN, Polsat, WP, RMF, RASP, Super Express i Jet Line nagrodzone w raporcie Biura Reklamy 2020 reklama

Pełny raport ukaże się wraz ze styczniowym numerem "Media Marketing Polska", jest też do nabycia w naszym sklepie internetowym.

Czytaj więcej
Silver marketing, czyli jak komunikować się z pokoleniem 50+? Debata online marketing

Wraz z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej zapraszamy na debatę 5 sierpnia o godzinie 11.

Czytaj więcej
"Media Marketing Polska" ma swój podcast! podcasty-mmponline

W planach: nowy odcinek przynajmniej raz w tygodniu.

Czytaj więcej
Biuro Reklamy TVP ogłasza cennik Euro 2020 media-tv

Najważniejszą nowością jest wprowadzenie sprzedaży łączonej meczów. Oferta na zakup czasu reklamowego przy meczu w TVP1 lub TVP2 połączona jest z zakupem równoległego bloku reklamowego w TVP Sport.

Czytaj więcej
Seriale obyczajowe najchętniej oglądanymi programami w TVP VoD media-tv

"M jak miłość", "Wymarzona miłość" i "Rodzinka.pl" najchętniej oglądanymi programami w TVP VoD w 2019 r.

Czytaj więcej
Najlepsze biura reklamy według MMP reklama

Nagrody otrzymały w tym roku: Polsat Media, Biuro Reklamy TVP, Media Impact Polska, Grupa RMF, AMS, Bauer Media i New Age Media.

Czytaj więcej
Konferencja Digital Adventure 4: Potencjał sportu i e-sportu w marketingu już 10 lipca marketing

Agencja Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa, gdzie eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, Adidas, T-Mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest - kierowca wyścigowy.

Czytaj więcej
Robert Lewandowski najbardziej rozpoznawalnym polskim sportowcem marketing

Czołowy polski piłkarz posiada największą wartość sponsorską, zaś Małgorzata Rdest i Ewa Swoboda mają najwyższy potencjał - wynika z badania IQS, jakie opublikowało Biuro Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Telewizja jest ciągle najskuteczniejszym medium media-tv

Obecnie telewizja przeżywa odrodzenie po niczym nieuzasadnionej erozji widocznej w ostatnich latach. Nie tylko nie umiera, ale nadal jest bardzo skutecznym narzędziem komunikacji. Internet stwarza nowe możliwości reklamowe w epoce multiscreen - przekonuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Czytaj więcej
TVP wprowadza innowację reklamową reklama

Jako pierwszy skusił się na nią Alior.

Czytaj więcej