ilość wyników: 4
- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.
Czytaj więcejTo nie będzie rok mobile, a kontent nie jest królem, czyli co warto wynieść z Cannes Lions (oprócz tony darmowych gadżetów). Festiwal podsumowuje Bartosz Sikora, director Invention Mindshare Polska.
Czytaj więcejEdward Korbel, dyrektor badań Carat, Hypermedia Isobar i Vizeum, uważa, że marka w sieci odgrywa jeszcze silniejszą rolę niż w sklepie detalicznym.
Czytaj więcejKolejne dwie firmy - Lenovo i Lark - ogłosiły swoje plany na rynku tabletów. Dwie firmy, dwie różne strategie, a także szansa, że tablet rzeczywiście trafi pod strzechy.
Czytaj więcej