ilość wyników: 17
Wiemy już, że budowanie pozytywnych doświadczeń klienta jest szczególnie ważne dla przyszłości marki. Czy równie oczywiste jest jak zadbać o to w praktyce? Jakie konkretne działania marketerzy powinni podjąć w 2023 r., by wykreować CX zgodny z oczekiwaniami konsumentów i nadchodzącymi trendami?
Czytaj więcejTam, gdzie od automatyzacji zależy personalizacja, zaczyna się sukces. To idea experience marketingu, która również w Polsce doczekała się wielu dobrych realizacji, udowadniając, że poprawa customer experience to poprawa zysków w firmie.
Czytaj więcejZero-, first, second- i third-party data… To fundament strategicznych rozważań wszystkich marketerów, pracujących w DDM. Kończąca się era cookies wymusza przemodelowanie rodzajów danych, które będą zbierane w celu optymalizacji CX.
Czytaj więcejCustomer experience, klientocentryczność, automatyzacja procesów komunikacyjnych wpływają - przy właściwym wdrożeniu - na przyspieszenie i wzrost sprzedaży. Czy marketing automation i model pracy oparty na danych naprawdę są w stanie zastąpić osobiste podejście w zakresie obsługi kanałów promocji?
Czytaj więcejChcąc efektywnie realizować kampanie marketingowe, trzeba dużo wiedzieć o odbiorcy. Dlatego ostatnio tak wiele mówi się o skuteczności marketingu opartego o dane. Czy jednak na pewno marketing automation i data driven marketing są w stanie zastąpić tradycyjne podejście do obsługi kanałów promocji?
Czytaj więcejWedług portalu eGospodarka.pl firmy, które zadbały o consumer journey, zwiększyły zaangażowanie swoich klientów (o 73%) i przychody (o 70%), zmniejszyły za to liczbę rezygnujących klientów (o 65%). Warto? W takim razie: jak zaplanować konsumencką podróż w swojej firmie?
Czytaj więcejWspółczesny marketer musi stać się głównym narratorem angażującej opowieści o marce. Powinna się ona kończyć jak największą satysfakcją konsumenta - wyrażoną w lojalności i skłonności do poleceń marki innym - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.
Czytaj więcejPraca w marketingu opartym na big data to przyszłość, od której nie ma już odwrotu. Dlatego konieczna jest wiedza o obszarach, które należy uwzględnić w procesie przejścia na marketing napędzany danymi.
Czytaj więcejDlaczego XXI w. to (r)ewolucja marketingu?
Czytaj więcejDziś dane nazywa się ropą naftową XXI w. To paliwo do działań optymalizacyjnych i efektywnościowych. Dlatego istotny jest sposób, w jaki je wzbogacamy i jak nimi zarządzamy - zwłaszcza w kontekście ich zmienności - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.
Czytaj więcej