ilość wyników: 14
Customer experience, klientocentryczność, automatyzacja procesów komunikacyjnych wpływają - przy właściwym wdrożeniu - na przyspieszenie i wzrost sprzedaży. Czy marketing automation i model pracy oparty na danych naprawdę są w stanie zastąpić osobiste podejście w zakresie obsługi kanałów promocji?
Czytaj więcejChcąc efektywnie realizować kampanie marketingowe, trzeba dużo wiedzieć o odbiorcy. Dlatego ostatnio tak wiele mówi się o skuteczności marketingu opartego o dane. Czy jednak na pewno marketing automation i data driven marketing są w stanie zastąpić tradycyjne podejście do obsługi kanałów promocji?
Czytaj więcejWedług portalu eGospodarka.pl firmy, które zadbały o consumer journey, zwiększyły zaangażowanie swoich klientów (o 73%) i przychody (o 70%), zmniejszyły za to liczbę rezygnujących klientów (o 65%). Warto? W takim razie: jak zaplanować konsumencką podróż w swojej firmie?
Czytaj więcejWspółczesny marketer musi stać się głównym narratorem angażującej opowieści o marce. Powinna się ona kończyć jak największą satysfakcją konsumenta - wyrażoną w lojalności i skłonności do poleceń marki innym - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.
Czytaj więcejPraca w marketingu opartym na big data to przyszłość, od której nie ma już odwrotu. Dlatego konieczna jest wiedza o obszarach, które należy uwzględnić w procesie przejścia na marketing napędzany danymi.
Czytaj więcejDlaczego XXI w. to (r)ewolucja marketingu?
Czytaj więcejDziś dane nazywa się ropą naftową XXI w. To paliwo do działań optymalizacyjnych i efektywnościowych. Dlatego istotny jest sposób, w jaki je wzbogacamy i jak nimi zarządzamy - zwłaszcza w kontekście ich zmienności - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.
Czytaj więcejŁad społeczny wypracowany w ostatnich latach wydawał się niezachwiany. Koronawirus uzmysłowił nam jednak, że niczego nie możemy być pewni. Żyjemy w czasach globalnych zależności (ekonomicznych, społecznych, klimatycznych itd.), gdzie jedna sytuacja może z efektem kuli śnieżnej wpłynąć na cały świat.
Czytaj więcejSegmentacji nie da się po prostu "wykryć": trzeba ją stale badać, aby móc określać jej stabilność i długotrwałe trendy. Czym jest segmentacja i po co ją robić - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.
Czytaj więcejWizerunek marek powstaje dzięki kontaktowi z wieloma punktami styku. Wpływ tych kontaktów na relację z klientami jest znacznie silniejszy niż to, co staramy się przekazać w każdej pojedynczej interakcji - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecoud Interactive.
Czytaj więcej