ilość wyników: 8
Znany kierowca rajdowy reklamuje Tyskie 0,0%.
Czytaj więcejZnak ma łączyć w sobie ducha lat 70., współczesną kulturę uliczną oraz klasyczną niemiecką typografię.
Czytaj więcejW okresie PRL-u opakowanie spełniało jedno podstawowe znaczenie - chroniło produkt. Sklepy wyglądały szaro i ponuro, w zasadzie nie istniały marki i branding, a piękne, kolorowe opakowania oglądaliśmy jedynie przez szyby Peweksu i Baltony.
Czytaj więcejLaureatów tegorocznej edycji konkursu poznamy 15 listopada podczas finałowej gali w Studiu Bank.
Czytaj więcejWcześniej zajmowała się m.in. projektami związanymi z tworzeniem i pozycjonowaniem marek.
Czytaj więcejNagroda grand prix, 9 złotych Effie, 20 srebrnych i 19 brązowych - tak zakończyła się 12 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XVI gala rozdania nagród Effie.
Czytaj więcejInternetowy mBank pokazał swą nową odsłonę. Ulepszoną, choć bez rewelacji. Nie obyło się bez wpadek.
Czytaj więcejWojciech Mierowski, partner i dyrektor kreatywny agencji BNA, ocenia działania wizerunkowe dużych firm, jakich sporo mieliśmy w ostatnim roku.
Czytaj więcej