ilość wyników: 14
W najnowszym odcinku programu "Reklamiara" Łukasz Pacek, menedżer ds. Target Operating Model w BNP Paribas Bank Polska, objaśnia Marcie Macke i słuchaczom, czym dokładnie jest TOM i jak wspomaga przedsiębiorstwo.
Czytaj więcejNa Golden Drum wróciłem po pięciu latach. Poprzednio byłem tam w roli digital directora McCann - sieci, która zdominowała ten festiwal. W tym roku byłem w roli właściciela Polotu, kreatywnej agencji digital. Ta zmiana perspektywy dużo mi dała - pisze Dawid Kaźmierczak.
Czytaj więcejBank wspiera promocję kina, a przy okazji dba o swój wizerunek.
Czytaj więcejTegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1327 zgłoszeń.
Czytaj więcejNasz CMO Roku, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w Banku BNP Paribas Polska, odebrał wyróżnienie podczas niedawnej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych.
Czytaj więcejTytuł Marki Roku przyznaliśmy WOŚP.
Czytaj więcejŻadna z 71 nominowanych prac nie otrzymała grand prix. Przyznano za to dwie nagrody specjalne.
Czytaj więcejPromuje kredyt gotówkowy bez kosztów prowizji.
Czytaj więcejDziałania promocyjne koordynuje New Age Media.
Czytaj więcejKolejna komunikacja reklamowa banku ze społecznym kontekstem.
Czytaj więcej