Wyniki wyszukiwania dla tagu - bols
ilość wyników: 7
Maspex sfinalizował przejęcie CEDC marketing

Firma zakupiła CEDC International oraz jej spółkę zależną B2B Wine & Spirits wraz z prawami do wszystkich marek oferowanych przez CEDC: Żubrówka, Soplica, Absolwent oraz Bols.

Czytaj więcej
Maspex ma zgodę UOKiK na przejęcie CEDC marketing

Grupa Maspex kupuje CEDC, lidera na polskim rynku wódki, od Roust Corporation. Po finalizacji transakcji powstanie największa polska grupa spożywcza.

Czytaj więcej
Maspex kupuje CEDC marketing

Za Żubrówkę, Soplicę, Bolsa i Absolwenta grupa Pawińskiego jest gotowa zapłacić 3,9 mld zł.

Czytaj więcej
Stock walczy o odzyskanie pozycji lidera na rynku wódki marketing

Drugi z producentów wódki w kraju twierdzi, że program odbudowy biznesu przynosi rezultaty - I kw. br. był zdecydowanie lepszy niż analogiczny okres ub.r. Tymczasem jego akcjonariusze zażarcie walczą o kontrolę nad spółką.

Czytaj więcej
Antek Soplica będzie się uczył rosyjskiego marketing

Rosyjski miliarder wesprze finansowo producenta Żubrówki, w zamian przejmując kontrolę nad blisko jedną trzecią akcji.

Czytaj więcej
Na rozgrzewkę zimową porą marketing

Już dawno końcówka roku na rodzimym rynku alkoholi nie obfitowała w taką liczbę nowości wysokoprocentowych. Czy okażą się receptą na spadek sprzedaży?

Czytaj więcej
Menedżerów TippingPoint patent na wódkę reklama

Piotr Alchimowicz, dyrektor kreatywny, oraz Filip Wołowski, dyrektor zarządzający agencji reklamowej TippingPoint z grupy TBWA, mają pomysł na zmianę sposobu komunikacji czystej.

Czytaj więcej