Wyniki wyszukiwania dla tagu - brain
ilość wyników: 28

ING Bank znów promuje się poprzez ekologię [wideo] reklama

ING Bank znów promuje się poprzez ekologię [wideo]

Dzieci apelują do rodziców, by bardziej zainteresowali się kwestią zmian klimatu.

Czytaj więcej
ING reklamuje kartę wielowalutową na wakacje reklama

ING reklamuje kartę wielowalutową na wakacje

43 proc. Polaków deklaruje, że za granicą płaci tylko gotówką.

Czytaj więcej
Katarzyna Nosowska w kampanii ING Banku [wideo] reklama

Katarzyna Nosowska w kampanii ING Banku [wideo]

Bank kolejny raz zachęca do dawania dobrych opinii na temat firm, bo to dla nich najlepsza reklama.

Czytaj więcej
Brain z billboardami dla ING media-ooh

Brain z billboardami dla ING

Kolejną odsłonę kampanii "Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?" stanowią reklamy z grafikami Przemysława Truścińskiego.

Czytaj więcej
ING nakłania do oszczędzania [wideo] reklama

ING nakłania do oszczędzania [wideo]

W kampanii bank podejmuje ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji.

Czytaj więcej
Pracuj.pl rusza z największą kampanią w historii marki [wideo] reklama

Pracuj.pl rusza z największą kampanią w historii marki [wideo]

Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa.

Czytaj więcej
"Przychodzi firma do klienta" - radiowa kampania ING Banku reklama

"Przychodzi firma do klienta" - radiowa kampania ING Banku

Bank zachęca przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych.

Czytaj więcej
Ogilvy & Mather Agencją Roku, Grupa Żywiec Reklamodawcą Roku na KTR 2018 reklama

Ogilvy & Mather Agencją Roku, Grupa Żywiec Reklamodawcą Roku na KTR 2018

18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowe nagrody zostały wręczone w największym w konkursie kreatywnym KTR 2018.

Czytaj więcej
T-Mobile przyznaje się do błędów w reklamach Heyah reklama

T-Mobile przyznaje się do błędów w reklamach Heyah

Rzecz dotyczy kampanii z 2015 r.

Czytaj więcej
Adam Woronowicz zachęca do oszczędzania w ING Banku [wideo] reklama

Adam Woronowicz zachęca do oszczędzania w ING Banku [wideo]

W internetowych reklamach nakłania do bycia "ogarem" oszczędzania.

Czytaj więcej