Wyniki wyszukiwania dla tagu - brand24
ilość wyników: 10
Łukasz Smolarski zrealizował cykl rozmów “Słuchaj, tak to działa" dla Samsunga marketing

Rozmów o związkach technologii i biznesu można posłuchać m.in. na Spotify, a w formie wideopodcastu obejrzeć na kanale Samsunga na YouTube.

Czytaj więcej
Fejk czy nie fejk? opinie

Jak nie zostać ofiarą dezinformacji - podpowiada Adam Kurzejewski, Head of Buzz Marketing, Euvic Buzz (Euvic Performance).

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (6) media-internet

W tym tygodniu cotygodniowa prasówka przygotowana przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics poświęcona jest oczywiście wydarzeniom wokół wojny na Ukrainie, w tym prowadzonej w social mediach przez Rosję wojnie dezinformacyjnej.

Czytaj więcej
Jak nie być boomerem? - Niepokorne Z (3) marketing

Publikujemy trzeci z serii artykułów, w których cztery młode autorki przyglądają się przekonaniom i stereotypom dotyczącym pokolenia Z.

Czytaj więcej
Siatkówka to nie piłka nożna. Ale może to lepiej? marketing

Sukcesy siatkarek i siatkarzy powinny bardziej zainteresować marketerów - uważa Maja Matuszewska, account manager w Arskom Sport Brokers.

Czytaj więcej
Kanał Sportowy. Rewolucja sportowych mediów w czasie zarazy media-internet

Dwa miesiące po starcie kanał założony przez Mateusza Borka (Polsat), Michała Pola (Wirtualna Polska), Tomasza Smokowskiego (dawniej Canal+ i Polsat) i Krzysztofa Stanowskiego (Weszło) ma prawie ćwierć miliona subskrypcji. To najbardziej imponujący przyrost w historii polskiego YouTube'a.

Czytaj więcej
Dzieci czy worek bramek - na co czekają fani Lewego i Bayernu? marketing

Niezwykłe wyczyny na boisku czy osiągnięcia pozasportowe - które z nich powodują większe zaangażowanie fanów sportu w sieci? Aleksandra Witkowska sprawdza to na przykładzie Roberta Lewandowskiego, który w barwach Bayernu Monachium bije kolejne rekordy, ale sukcesy odnosi także w życiu osobistym.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: Facebook media-internet

Pierwszy z cyklu artykułów Aleksandry Witkowskiej o algorytmach najpopularniejszych kanałów mediów społecznościowych. Kolejny będzie dotyczyć Instagrama (pojawi się w styczniu). Porównanie wszystkich pięciu kanałów w jednym tekście w drukowanym magazynie "Media Marketing Polska" (grudzień 2019).

Czytaj więcej
Radiomarzenia, agencje i temperatura, czyli 2014 r. przed nami opinie

Pokusiłem się o wymyślenie kilku rzeczy, które mają się zdarzyć w 2014 roku. Nie rozliczajcie mnie jednak za mocno, część z poniższych to, obawiam się, mój idealizm - pisze Marcin Kalkhoff, partner w BrandAuditors.

Czytaj więcej
Kłopotliwa promocja Pepsi marketing

Pierwszy wspólny projekt marek Lay's i Pepsi pod skrzydłami jednego właściciela - PepsiCo - nie odbywa się bez zgrzytów.

Czytaj więcej