ilość wyników: 10
Rozmów o związkach technologii i biznesu można posłuchać m.in. na Spotify, a w formie wideopodcastu obejrzeć na kanale Samsunga na YouTube.
Czytaj więcejJak nie zostać ofiarą dezinformacji - podpowiada Adam Kurzejewski, Head of Buzz Marketing, Euvic Buzz (Euvic Performance).
Czytaj więcejW tym tygodniu cotygodniowa prasówka przygotowana przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics poświęcona jest oczywiście wydarzeniom wokół wojny na Ukrainie, w tym prowadzonej w social mediach przez Rosję wojnie dezinformacyjnej.
Czytaj więcejPublikujemy trzeci z serii artykułów, w których cztery młode autorki przyglądają się przekonaniom i stereotypom dotyczącym pokolenia Z.
Czytaj więcejSukcesy siatkarek i siatkarzy powinny bardziej zainteresować marketerów - uważa Maja Matuszewska, account manager w Arskom Sport Brokers.
Czytaj więcejDwa miesiące po starcie kanał założony przez Mateusza Borka (Polsat), Michała Pola (Wirtualna Polska), Tomasza Smokowskiego (dawniej Canal+ i Polsat) i Krzysztofa Stanowskiego (Weszło) ma prawie ćwierć miliona subskrypcji. To najbardziej imponujący przyrost w historii polskiego YouTube'a.
Czytaj więcejNiezwykłe wyczyny na boisku czy osiągnięcia pozasportowe - które z nich powodują większe zaangażowanie fanów sportu w sieci? Aleksandra Witkowska sprawdza to na przykładzie Roberta Lewandowskiego, który w barwach Bayernu Monachium bije kolejne rekordy, ale sukcesy odnosi także w życiu osobistym.
Czytaj więcejPierwszy z cyklu artykułów Aleksandry Witkowskiej o algorytmach najpopularniejszych kanałów mediów społecznościowych. Kolejny będzie dotyczyć Instagrama (pojawi się w styczniu). Porównanie wszystkich pięciu kanałów w jednym tekście w drukowanym magazynie "Media Marketing Polska" (grudzień 2019).
Czytaj więcejPokusiłem się o wymyślenie kilku rzeczy, które mają się zdarzyć w 2014 roku. Nie rozliczajcie mnie jednak za mocno, część z poniższych to, obawiam się, mój idealizm - pisze Marcin Kalkhoff, partner w BrandAuditors.
Czytaj więcejPierwszy wspólny projekt marek Lay's i Pepsi pod skrzydłami jednego właściciela - PepsiCo - nie odbywa się bez zgrzytów.
Czytaj więcej