ilość wyników: 29
Za koncepcję kreatywną platformy "W środowisku Pracuj.pl" odpowiada agencja Brasil.
Czytaj więcejOceniają: Maciej Bojda, senior creative, 19 Południk i Maciej Maciejewski, co-founder, Spin Off Agency.
Czytaj więcejZa działania w social mediach odpowiada agencja House of Hype.
Czytaj więcejTwarzą kampanii jest ambasador chińskiej marki Marcin Prokop.
Czytaj więcejAmbasadorem marki został Marcin Prokop. Realizacja: Brasil i Prime Time.
Czytaj więcejDrugie miejsce zajął spot sieci komórkowej Play, a trzecie wideo z serii MediaMarkt "Lato z Zenkiem".
Czytaj więcejW zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za czerwiec 2020 r. drugie miejsce zajął spot Rafała Trzaskowskiego, a trzecie - wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.
Czytaj więcejDo zespołu studia dołączyli doświadczony kierownik produkcji i... podróżniczka.
Czytaj więcejTo pierwsza kampania zrealizowana przez Brasil po wygranym przetargu.
Czytaj więcejMijający rok bez wątpienia należy do trendu wege. Chociaż odchodzenie od mięsa na rzecz roślinnych alternatyw w żywieniu na polskich talerzach nie odbywa się masowo, to już trend ten ma znaczenie dla firm FMCG.
Czytaj więcej