ilość wyników: 8
Prognoza ZenithOptimedia Group wskazuje na lepszą kondycję TV, internetu i radia.
Czytaj więcej- Również w Polsce olimpiada, Euro 2016 i mistrzostwa Europy w piłce ręcznej będą cieszyły się dużym zainteresowaniem reklamodawców i widzów, choć wpłyną bardziej na sezonowość wydatków i strukturę widowni stacji telewizyjnych niż na wzrost inwestycji w reklamę - mówi Monika Bronowska, CEO ZOG.
Czytaj więcejPrzyszły rok ma przynieść ponadjednoprocentowy wzrost wydatków.
Czytaj więcejWokół przetargu na obsługę mediową PGE narosło wiele spekulacji na temat jego rozstrzygnięcia.
Czytaj więcejDomy mediowe Equinox i ZOG zakończyły wieloletnią współpracę. Teraz Equinox zamierza udowodnić, że potrafi być samodzielnym domem mediowym. Mają mu w tym pomóc byli menedżerowie ZOG.
Czytaj więcejEquinox Polska zapowiada zakończenie współpracy z siecią ZenithOptimedia Group. Jednocześnie zaczyna zatrudniać menedżerów wcześniej związanych z ZOG.
Czytaj więcejTo będzie jedna z najcięższych jesieni ZOG-u. Kilku ważnych klientów agencji w jednym momencie rozpisało przetargi. Sytuacji nie ułatwiają spekulacje, kto jeszcze odejdzie w związku ze zmianą szefa.
Czytaj więcejJakub Potrzebowski jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych szefów domów mediowych w Polsce. Miał lepsze i gorsze okresy, szczególnie po opisaniu przez niniejszy magazyn jego licznych powiązań biznesowych, jednak ZOG trzymał się w czołówce największych. Do czasu. Teraz odszedł ze stanowiska.
Czytaj więcej