ilość wyników: 10
Tytuł Marketera Roku przypadł firmie Maspex, a Marki Roku - Yope.
Czytaj więcejCztery z nich trafiły do McCann Poland. Drugi rok z rzędu Publicis Italy otrzymała tytuł Agencji Roku.
Czytaj więcejSzwecja zdobywa dziewięć grand prix, w tym za kampanię dla Burger Kinga (Ingo Stockholm).
Czytaj więcejTo odpowiedź sieci fast food na wymogi izolacji społecznej i kwarantanny.
Czytaj więcejPolacy nie przechodzą masowo na wegetarianizm i weganizm, ale jednak coraz częściej do diety włączają potrawy bez mięsa. Na tyle często, że produkty vege stały się ważną częścią oferty dużych wytwórców żywności.
Czytaj więcejSieć fastfoodowa robi rewolucję w menu.
Czytaj więcejOd 2 września do 6 października użytkownicy mobilnej aplikacji Burger Kinga wybierają co tydzień jedną kanapkę, która ma kosztować 2 euro.
Czytaj więcejPrezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.
Czytaj więcejSieć chce w ten sposób wyprzedzić konkurentów - KFC i Burger Kinga.
Czytaj więcejBitwa pomiędzy sieciami trwa. Tym razem ścigają się w dołączaniu coraz zdrowszych opcji w proponowanym menu.
Czytaj więcej