Wyniki wyszukiwania dla tagu - business-consulting
ilość wyników: 12

Najlepsze biura reklamy według MMP reklama

Najlepsze biura reklamy według MMP

Nagrody otrzymały w tym roku: Polsat Media, Biuro Reklamy TVP, Media Impact Polska, Grupa RMF, AMS, Bauer Media i New Age Media.

Czytaj więcej
Business Consulting promuje mistrzostwa świata seniorów w badmintonie w Katowicach media-ooh

Business Consulting promuje mistrzostwa świata seniorów w badmintonie w Katowicach

Największe wydarzenie badmintonowe na świecie odbywa się w katowickim Spodku od 4 do 11 sierpnia.

Czytaj więcej
TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska" reklama

TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska"

16. edycja raportu "Biura Reklamy" trafia na rynek.

Czytaj więcej
Tramwaj antysmogowy jeździ na Śląsku media-ooh

Tramwaj antysmogowy jeździ na Śląsku

Business Consulting opracował koncepcję kreatywnego i niestandardowego działania skierowanego do mieszkańców regionu.

Czytaj więcej
IGRZ publikuje raport o rynku OOH media-ooh

IGRZ publikuje raport o rynku OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), pomimo wyjścia z niej firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel, przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.

Czytaj więcej
OOH notuje kolejne wzrosty media-ooh

OOH notuje kolejne wzrosty

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
Tranzyt mocno w górę media-ooh

Tranzyt mocno w górę

Według raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej
OOH cały czas w górę media-inne

OOH cały czas w górę

Łączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy - zewnętrznej, tranzytowej i DOOH - zamknęła się kwotą w wysokości 471,5 mln zł. W zakresie reklamy zewnętrznej była to kwota wyższa o ponad 2,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Czytaj więcej
OOH: nie ilość, ale jakość media-inne

OOH: nie ilość, ale jakość

IGRZ publikuje raport o sytuacji reklamy OOH w Polsce w I półroczu 2015 r. To ostatnie podsumowanie w tej formule, bo z Izby wystąpiły Cityboard Media oraz Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
OOH ma się dobrze media-inne

OOH ma się dobrze

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe za I kwartał 2015 r.

Czytaj więcej