Wyniki wyszukiwania dla tagu - business-factory
ilość wyników: 10
Jak automatyzacja działań reklamowych online wpływa na sprzedaż? marketing

- Facebook i Instagram to dzisiaj jedne z najlepszych i kluczowych kanałów sprzedaży online. Optymalizacja i skalowanie sprzedaży to jednak wielkie wyzwanie przy rosnącej konkurencji - pisze Michał Kidała, Country Director Poland w Business Factory

Czytaj więcej
Michał Kidała jako country director Poland w Business Factory marketing

Zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Chabrzyk.

Czytaj więcej
Życie na sześciu calach - Multiscreen Day 2020 [wideo] media-inne

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media i rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej piątej edycji konferencji Multiscreen Day organizowanej przez Media Marketing Polska.

Czytaj więcej
Business Factory współpracuje z TikTokiem marketing

Podmiot został w Polsce partnerem reklamowym platformy należącej do ByteDance.

Czytaj więcej
Agnieszka Chabrzyk: Jestem kobietą biznesu marketing

Doba jest dla mnie zazwyczaj za krótka na wszystkie plany i zajęcia - o swojej karierze i czasie wolnym opowiada Agnieszka Chabrzyk, country director Poland Business Factory, CEO myLine.

Czytaj więcej
Jak zmieniają się branże e-commerce i retail oraz czego można się od nich nauczyć w czasie kryzysu? opinie

Nowe nawyki i wygoda z tym związana spowodują, że nic nie będzie już takie samo - przewiduje Agnieszka Chabrzyk, country director Poland w Business Factory.

Czytaj więcej
Dawid Podsiadło w wiosennej kampanii Credit Agricole [wideo] reklama

Za kreację odpowiada agencja Just, a produkcję spotów - Opus Film.

Czytaj więcej
Region CEE: Przegonić intruzów reklama

Reklamodawcy w niemal całej Europie Środkowej coraz większy potencjał widzą w social media. Rozmowa z Agnieszką Chabrzyk, country director w Business Factory & ROI Hunter Poland, marketingowym partnerem Facebooka na region CEE.

Czytaj więcej
Business Factory: Nowy algorytm Facebooka będzie korzystny dla użytkowników opinie

Narzekać mogą tylko ci, którzy nie wyszli z ery "engagement baiting" - twierdzi partner serwisu społecznościowego.

Czytaj więcej
Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów media-ooh

Przez internet przeszła fala oburzenia dyskryminującym charakterem kreacji.

Czytaj więcej