ilość wyników: 10
- Facebook i Instagram to dzisiaj jedne z najlepszych i kluczowych kanałów sprzedaży online. Optymalizacja i skalowanie sprzedaży to jednak wielkie wyzwanie przy rosnącej konkurencji - pisze Michał Kidała, Country Director Poland w Business Factory
Czytaj więcejZastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Chabrzyk.
Czytaj więcejKonsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media i rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej piątej edycji konferencji Multiscreen Day organizowanej przez Media Marketing Polska.
Czytaj więcejPodmiot został w Polsce partnerem reklamowym platformy należącej do ByteDance.
Czytaj więcejDoba jest dla mnie zazwyczaj za krótka na wszystkie plany i zajęcia - o swojej karierze i czasie wolnym opowiada Agnieszka Chabrzyk, country director Poland Business Factory, CEO myLine.
Czytaj więcejNowe nawyki i wygoda z tym związana spowodują, że nic nie będzie już takie samo - przewiduje Agnieszka Chabrzyk, country director Poland w Business Factory.
Czytaj więcejZa kreację odpowiada agencja Just, a produkcję spotów - Opus Film.
Czytaj więcejReklamodawcy w niemal całej Europie Środkowej coraz większy potencjał widzą w social media. Rozmowa z Agnieszką Chabrzyk, country director w Business Factory & ROI Hunter Poland, marketingowym partnerem Facebooka na region CEE.
Czytaj więcejNarzekać mogą tylko ci, którzy nie wyszli z ery "engagement baiting" - twierdzi partner serwisu społecznościowego.
Czytaj więcejPrzez internet przeszła fala oburzenia dyskryminującym charakterem kreacji.
Czytaj więcej