ilość wyników: 19
Jej celem jest podkreślenie zalet "przelewów na telefon w mig".
Czytaj więcejZmianie marki będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa.
Czytaj więcejBank kończy z celebrytami w reklamach, za to silnie podkreśla emocje.
Czytaj więcejCo piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.
Czytaj więcejPo siedmiu miesiącach Raiffeisen Polbank powraca do intensywnej reklamy. Tymczasem jego austriacki właściciel szuka na niego kupca. Najpierw jednak musi porozumieć się z nadzorem.
Czytaj więcejInstytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.
Czytaj więcejOperatorzy komórkowi chcą świadczyć usługi finansowe pod swoimi markami. Czy to się opłaci?
Czytaj więcejBZ WBK przyłączy spółkę Santander Consumer Bank. Zmiana marki wydaje się przesądzona.
Czytaj więcejPo niesatysfakcjonujących wynikach domu mediowego ACR zastąpi go nowa marka - K2 Media.
Czytaj więcej