Wyniki wyszukiwania dla tagu - canal-cyfrowy
ilość wyników: 14

Kluby na łasce sponsorów marketing

Kluby na łasce sponsorów

W ub.r. tylko trzy kluby piłkarskie Ekstraklasy były nad kreską. Spadły im wpływy ze sprzedaży biletów i transmisji telewizyjnych. Klubowe finanse ratują sponsorzy. Jednak i tak Ekstraklasa tonie w długach - łącznie kluby są zadłużone na 412 mln zł.

Czytaj więcej
T-Mobile pokaże pazur? opinie

T-Mobile pokaże pazur?

Przejęcie Netii dałoby T-Mobile dostęp do sieci stacjonarnej o zasięgu prawie 2 mln domów. Prawie tylu, ilu klientów Neostrady ma TP SA.

Czytaj więcej
Kluby Ekstraklasy zarobiły więcej na marketingu marketing

Kluby Ekstraklasy zarobiły więcej na marketingu

Kluby mają nieco niższe całkowite przychody niż rok wcześniej, ale lepiej zarabiają na umowach sponsorskich i reklamowych oraz sprzedaży klubowych gadżetów.

Czytaj więcej
Zaginione grand prix reklama

Zaginione grand prix

W tegorocznych edycjach konkursów Media Trendy oraz KTR nie przyznano najważniejszych nagród.

Czytaj więcej
Rynek telewizyjny - jedni z nadzieją, drudzy z obawami media-tv

Rynek telewizyjny - jedni z nadzieją, drudzy z obawami

Polsat skuteczniejszy od TVN. Z dwójki największych komercyjnych nadawców to Telewizja Polsat skuteczniej broniła się w ub.r. przed spadkami.

Czytaj więcej
Ekstraklasa bliżej własnego kanału media-tv

Ekstraklasa bliżej własnego kanału

Spółka organizująca rozgrywki przejęła 100 proc. udziałów producenta sygnału transmisji meczów. Czy już niedługo na platformach cyfrowych i w kablówkach pojawi się kanał poświęcony wyłącznie polskiej lidze?

Czytaj więcej
Święty Mikołaj rozdaje telewizory za złotówkę marketing

Święty Mikołaj rozdaje telewizory za złotówkę

Jak co roku przed świętami operatorzy platform satelitarnych biją się o abonentów. Wraz z nasycaniem się rynku wyścig zbrojeń przybiera na sile.

Czytaj więcej
Agora bardziej optymistyczna niż TVN media-inne

Agora bardziej optymistyczna niż TVN

Wydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.

Czytaj więcej
Change Plus reklama

Change Plus

Agencja reklamowa Change wygrała największy tegoroczny przetarg strategiczno-kreatywny i zyskuje największego klienta.

Czytaj więcej
Gdzie dwóch się łączy... marketing

Gdzie dwóch się łączy...

...tam trzeci się rozpycha. Play współpracuje z Canal+.

Czytaj więcej