ilość wyników: 9
Na stanowiskach prezesa zarządu i dyrektora generalnego zastąpi Manuela Rougerona.
Czytaj więcejTo suma za prawa telewizyjne na dwa sezony. - To najwyższe w naszej historii wpływy z tytułu sprzedaży praw mediowych - przyznaje Karol Klimczak, szef rady nadzorczej Ekstraklasy.
Czytaj więcejDziałania reklamowe realizują: Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.
Czytaj więcejCena: 199 zł za 3 miesiące; obowiązkowo z pakietem kanałów Canal+. Po okresie promocji wybór pięciu pakietów: od 10 do 80 zł na miesiąc.
Czytaj więcejSzeroko zaplanowana kampania autorstwa agencji Havas Warsaw i Havas Media.
Czytaj więcejCzterech na dziesięciu polskich telewidzów chciałoby kupować dostęp do pojedynczych kanałów, a nie odgórnie zdefiniowane pakiety. Zainteresowanie ofertą à la carte wyrażają najczęściej młodzi dorośli. HBO króluje w rankingu stacji, które kupiliby w takim modelu.
Czytaj więcejWcześniej pracował w Young & Rubicam, gdzie jako business director odpowiadał za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach.
Czytaj więcejSerwisy sportowe Onet-RASP odwiedza miesięcznie 5,8 mln użytkowników.
Czytaj więcejJacek Koskowski, general manager i vice president CEE BBC Worldwide Polska, opowiada o celach, jakie stawia sobie polski oddział jednej z najbardziej znanych marek telewizyjnych na świecie.
Czytaj więcej