ilość wyników: 40
Premiera realizowanego specjalnie dla "Media Marketing Polska" badania miała miejsce 29 marca podczas konferencji Multiscreen Day.
Czytaj więcejŹródłem naszego biznesu jest dobry kontent. To, w jaki sposób będzie on dystrybuowany, jest drugorzędne - przekonuje Zbigniew Pruski, commercial director, branded services na Europę Środkowo-Wschodnią, BBC Studios.
Czytaj więcejW cyklu tekstów przygotowywanych przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przyglądamy się innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejPrawa do transmisji do końca sezonu 2022/23 ma Canal+.
Czytaj więcejOd kilkunastu godzin zalewa nas morze emocjonalnych komentarzy po przegłosowaniu nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji. Spróbujmy - choć to niełatwe - zostawić emocje na boku. Gorączkowe definiowanie, co jest "nową targowicą" i kto jest "sprzedajną szmatą" niczego nie rozjaśni.
Czytaj więcejWedług Nielsena 27% gospodarstw telewizyjnych ma telewizory smart TV, które faktycznie są podłączone do internetu. W 2015 r. było ich 9%.
Czytaj więcejNa największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.
Czytaj więcejZ agencją jest związana od 2019 r.
Czytaj więcejFelietony autora "Króla" od 18 stycznia co dwa tygodnie będą ukazywać się w poniedziałek na łamach magazynu reporterów "Gazety Wyborczej" oraz w serwisie Wyborcza.pl.
Czytaj więcejPandemia wywróciła modele dystrybucyjne do góry nogami i raptownie zahamowała rozwój potężnego przemysłu filmowego. Jak będzie wyglądał przemysł filmowy po pandemii i jak funkcjonuje film wyjęty z kina - mówi producent Jerzy Kapuściński.
Czytaj więcej