ilość wyników: 35
Wartość kontraktu to blisko 1,3 mld zł. Nowością jest współpraca Canal+ i Ekstraklasy z influencerami.
Czytaj więcejPolskim twórcom doskonale udało się wpisać założenia brytyjskiego formatu we współczesne krajowe realia.
Czytaj więcejPrzebudowana oferta telewizji online jest wspierana kampanią reklamową.
Czytaj więcejWielki sport żyje ze sprzedaży praw do transmisji telewizyjnych. W jaki sposób rozwój OTT zmieni ten biznes?
Czytaj więcejCo czeka kibiców w 2021 r.? Przedstawiamy zapowiedzi nadawców.
Czytaj więcejPod listem adresowanym do "władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych" podpisała się większość czołowych wydawców prasowych, nadawców radiowych i telewizyjnych i innych firm z branży medialnej.
Czytaj więcejSpółka zmienia strukturę Działu Programowego.
Czytaj więcejSieć elektromarketów z siedzibą we Wrocławiu objęła patronatem m.in. konkurs dla uczestników 20. edycji festiwalu, który w br. odbywa się online.
Czytaj więcejKablówka bez kabla? Dostawcy coraz śmielej wchodzą na rynek z ofertami telewizji przez internet. Szykuje się batalia.
Czytaj więcej