ilość wyników: 58
Redakcja "Media Marketing Polska" przyznała swoje doroczne nagrody. W tym roku mamy też wyróżnienia dla 15 agencji.
Czytaj więcejKażdego roku do raportu "Agencje i Domy Mediowe" dołączamy mapę, która przekrojowo opisuje sieć powiązań i zależności podmiotów tworzących polski rynek reklamy. Za każdym razem mapie towarzyszy plastyczny obraz tej złożonej biznesowej układanki.
Czytaj więcejOstatnio pełnił funkcję head of e-commerce w Havas Media Group & Havas Creative.
Czytaj więcejKampanię "Aldi ma to coś" - największą od czasu wejścia sieci na polski rynek - przygotowała agencja Opus B.
Czytaj więcejOryginalny projekt marketingowy firmy płatniczej.
Czytaj więcejOgólnoświatowa kampania "Jim Beam Always Welcome" oparta jest na współpracy z gwiazdami muzycznymi.
Czytaj więcejTo część paneuropejskiej kampanii Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl. W innych krajach pojawią się w niej takie gwiazdy piłki nożnej jak Fernando Torres, Gianluigi Buffon i Virgil van Dijk.
Czytaj więcejJest to pierwsza kampania bożonarodzeniowa tej marki w Polsce.
Czytaj więcejOd 2019 r. za planowanie i zakup mediów dla PZU odpowiadał Carat (Dentsu Aegis Network Polska).
Czytaj więcejW nowej kampanii ubezpieczyciel chce dotrzeć, zwłaszcza do osób starszych, z przekazem, że większość spraw można załatwić bez wychodzenia z domu.
Czytaj więcej