ilość wyników: 9
Dołączył do działu client service, gdzie objął stanowisko account directora i client partnera Procter & Gamble.
Czytaj więcejObejmuje stanowisko group account directora REEMEA w Initiative Junior.
Czytaj więcejPierwszym klientem agencji założonej przez Piotra Kujdę jest marka Puma.
Czytaj więcejUOKiK wyraził zgodę na transakcję.
Czytaj więcejGrupa Wyszehradzka poprosiła, aby Bruksela zbadała, czy koncerny FMCG sprzedają u nas gorsze produkty niż na Zachodzie. Czy brand powinien zawsze oznaczać ten sam produkt?
Czytaj więcejMimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.
Czytaj więcejZachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów. Wkrótce kolejny relaunch Okocimia.
Czytaj więcejPo siedmiu miesiącach rynek złocistego napoju urósł o 9 proc.
Czytaj więcejPomimo bardzo słabego sezonu letniego browary liczą na skromny 1-2 proc. wzrost sprzedaży. W trudnych warunkach rynkowych orężem konkurencji stają się innowacje.
Czytaj więcej