ilość wyników: 21
Awans w strukturach agencji.
Czytaj więcejJest jednym z najbardziej cenionych operatorów filmowych w Polsce.
Czytaj więcejTrzeci spot marki w ramach nowej platformy "Ręczymy za każdą butelkę".
Czytaj więcejKampanię napoju piwnego o smaku arbuza przygotowały agencje Noble Graphics i Kamikaze oraz dom mediowy Initiative.
Czytaj więcejPo ubiegłorocznej stracie VW MediaCom zyskuje nowego klienta z branży auto-moto - PSA.
Czytaj więcej24,2 mln hl piwa sprzedała w I kwartale 2017 r. duńska grupa browarnicza Carlsberg. To o 2 proc. mniej niż przed rokiem. Przychody jednak wzrosły o 5 proc. - do 13,7 mld koron duńskich.
Czytaj więcejCo piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.
Czytaj więcejJakub Radziwilski, TV buying manager w Universal McCann, analizuje połowę Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.
Czytaj więcejEstetyka PRL-u przeżywa swój renesans. Tym razem wykorzystuje ją Carlsberg, prowadząc ekologiczną kampanię społeczną.
Czytaj więcej