ilość wyników: 16
To wspólny projekt TVN i Carrefour Polska, realizacją zajmuje się BrandTime.
Czytaj więcejZa koncepcję i strategię 10-odcinkowego programu realizowanego we współpracy z Carrefour Polska odpowiada BrandTime.
Czytaj więcejDruga największa sieć elektromarketów będzie sprzedawać poprzez największą platformę e-commerce w kraju.
Czytaj więcejPierwsza tak duża sieć handlowa decyduje się na sprzedaż na największej platformie e-commerce w kraju.
Czytaj więcejCarrefour Bio to nowy format sklepów z certyfikowaną żywnością ekologiczną.
Czytaj więcejW roli głównej w kampanii pod hasłem "BIO na zdrowie" występuje Wojciech Mecwaldowski.
Czytaj więcejTen kanał sprzedaży Carrefoura osiąga obecnie trzycyfrowe wzrosty sprzedaży rok do roku.
Czytaj więcejProjekt jest w fazie testowej.
Czytaj więcejCarrefour Polska wyda 185 mln euro na rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce. W reklamach zdrowa żywność zastępuje Napoleona, a w Warszawie przed końcem roku ruszy sklep convenience pod szyldem Carrefour Bio.
Czytaj więcejRozwiązanie zastosowane w nowym hipermarkecie to pierwsze w sieci Carrefour wdrożenie rozwiązań m-commerce.
Czytaj więcej