ilość wyników: 8
Ranking, zainicjowany 20 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group, w Polsce został zaprezentowany po raz drugi. Wśród zdobywców "Oskarów marketingu" przyznawanych na podstawie kompleksowego badania GfK są w tym roku: InPost, Winiary, Castorama, Samsung, Lidl (Bio Organic) i JBL.
Czytaj więcejPierwszy sklep otwarto w 1997 r. w warszawskiej dzielnicy Włochy.
Czytaj więcejW marcowym zestawieniu triumfował spot Castoramy, a w lutym - reklama napoju Kubuś. Na drugim miejscu zarówno w lutym, jak i w marcu uplasowała się reklama Toyoty Corolli.
Czytaj więcejSieć drugi rok z rzędu cieszyła się największą popularnością wśród użytkowników aplikacji mobilnej do tworzenia list zakupów.
Czytaj więcejJak na razie CastoMat pozwala klientom bezkontaktowo odbierać zakupy tylko w jednym punkcie w Warszawie.
Czytaj więcejDo agencji przechodzi cały dział, z dyrektor operacyjną Katarzyną Sowicką na czele. Tomasz Mozyrko, założyciel i prezes Content Solutions, będzie realizował inne projekty.
Czytaj więcejNa podium znalazły się także Lidl i Empik.
Czytaj więcejZłota nagroda MIXX w kategorii "Efektywne wykorzystanie danych" trafiła do Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy.
Czytaj więcej