Wyniki wyszukiwania dla tagu - ccc
ilość wyników: 10
Damian Borowiec z nową funkcją w MullenLowe Group media-inne

Obejmuje stanowisko senior media & creative strategist.

Czytaj więcej
Havas Media Group: Meaningful Shift - Jak przeprowadzić markę przez czas kryzysu marketing

Marketerzy muszą na nowo zdefiniować grupy celowe i nakreślić strategie mediowe oraz modele dystrybucji.

Czytaj więcej
Muzyka przekazuje wartości marki [wideo] marketing

Różne są sposoby konsumpcji muzyki i środki dotarcia do odbiorców, ale w każdym pokoleniu wywołuje ona równie silne emocje. Marki mogą i powinny je wykorzystać. Muszą jednak robić to na podstawie spójnej strategii - mówią Michał Krajewski i Mateusz Szmigiero z agencji Cord Warsaw.

Czytaj więcej
Inquiry: Rossmann najbardziej rozpoznawalną marką sklepów w Polsce marketing

Na podium znalazły się także Lidl i Empik.

Czytaj więcej
Rusza kampania "Bei Momenti. Bella Vita" marki Gino Rossi [wideo] reklama

Marka obuwia nawiązała strategiczną współpracę z siecią sklepów CCC.

Czytaj więcej
Fit Lovers nakręcają akcję CCC marketing

Aktywacja sieci sklepów z obuwiem przygotowana przez H2O Creative skierowana jest do młodszych odbiorców.

Czytaj więcej
Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska" media-inne

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Czytaj więcej
CCC już startuje z letnim wsparciem reklamowym reklama

Letnia komunikacja CCC razem z wiosennymi działaniami stanowi najdłuższą i najsilniejszą kampanię w historii marki.

Czytaj więcej
CCC promuje wiosenną ofertę dla dzieci [wideo] reklama

Działania realizowane są na czterech rynkach: Polska, Czechy, Słowacja i Węgry.

Czytaj więcej
Raj Carrie Bradshaw panie-przodem

W londyńskim Muzeum Victorii i Alberta można oglądać na pozór niewielką wystawę o historii obuwia - "Pleasure and pain" sponsorowaną przez markę Clarks.

Czytaj więcej