ilość wyników: 12
O influencer marketingu, zjawisku głośnym, ale wciąż nie dość rozpoznanym, rozmawiamy z Pawłem Staną, CEO grupy LTTM oraz Kamilem Bolkiem, CMO i członkiem zarządu spółki.
Czytaj więcejPoczątek przedsięwzięciu dała produkcja audio książki Wojciecha Chmielarza.
Czytaj więcejZa strategię i koncepcję odpowiada agencja Feeders Agency.
Czytaj więcejWyraźnie poszerzona zostanie też oferta serwisu Player.
Czytaj więcejPobudzanie wyobraźni słuchaczy - audiobooków, podcastów i pełnowymiarowych słuchowisk - to główny cel tej platformy streamingowej, która w 2020 roku otrzymała szereg nagród za innowacyjne projekty.
Czytaj więcejOperator kablowy reklamuje internet światłowodowy.
Czytaj więcejJako pierwszy operator kablowy w Polsce i jeden z niewielu w Europie, oferujemy dekoder w standardzie 4K oparty o Android TV. W ten sposób połączyliśmy świat tradycyjnej telewizji z przebogatym w multimedialne treści światem internetu - mówi Tomasz Żurański, prezes Vectra SA.
Czytaj więcejTo jeden z trzech - obok "Przyjaciółek" i "Face Swap" - nowych kanałów produkowanych przez Mellon Media z grupy LTTM.
Czytaj więcejNie zdawałem sobie sprawy, że zasięg aktywności na YouTube jest w Polsce tak duży i dotyczy wszystkich pokoleń - mówi Tomasz Raczek, dziennikarz, publicysta i krytyk filmowy, który niedawno uruchomił na YT kanał "Wideorecenzja".
Czytaj więcejO tym, jak Polacy odkrywają coraz to nowe obszary w świecie audio rozmawiamy z Jakubem Barzakiem, dyrektorem marketingu Storytel Polska.
Czytaj więcej