Wyniki wyszukiwania dla tagu - change
ilość wyników: 9
Sylwia Rękawek-Michoń w Leo Burnett reklama

Jako senior art director zasiliła zespół kreacji obsługujący Orange Polska.

Czytaj więcej
Zapach budżetu opinie

Trwają interesujące przetargi mediowe. Najciekawszy dotyczy Polpharmy. Natomiast VML wygrywa trzy istotne konkursy digitalowe.

Czytaj więcej
CCC idzie po Europę panie-przodem

Startuje największa w historii firmy kampania reklamowa realizowana równolegle na czterech rynkach na kontynencie. W centrum znajduje się nowy claim, sieć stawia na ugruntowanie tożsamości marki i wzmocnienie jej postrzegania.

Czytaj więcej
O Change znowu powinno być głośniej [wywiad] reklama

Agencją Change właśnie zaczyna zarządzać nowy dyrektor generalny - Wojciech Putrzyński. Zastaje strukturę nieco przykurzoną, ale z dobrymi perspektywami i sporym potencjałem biznesowym - twierdzi Marek Żołędziowski, CEO & founding partner Group One.

Czytaj więcej
Misiu, przygarnij "Rzepę" media-prasa

Celem Gremi Media jest przywrócenie rynkowi "starej dobrej Rzepy". Jak pokazały badania wydawnictwa, to, z czym najbardziej kojarzy się dziennik, to jego kompleksowość. Choć obecne zmiany bardziej mają wzmocnić jej tematyczny charakter. Taki, za który zawsze była doceniana.

Czytaj więcej
Change Plus reklama

Agencja reklamowa Change wygrała największy tegoroczny przetarg strategiczno-kreatywny i zyskuje największego klienta.

Czytaj więcej
Jak kupić spółkę za jej własny zysk? reklama

Agencje poszły na zakupy, dekoniunktura na rynku sprzyja obniżaniu cen spółek, to dobry moment na poszerzenie kompetencji. O tym, jak skutecznie przejąć spółkę na rynku reklamowym, opowiada Jacek Olechowski, prezes Mediacap.

Czytaj więcej
"Agencje same siebie kopią w dupę" reklama

Michał Nowosielski opuszcza stanowisko dyrektora kreatywnego Young & Rubicam Brands i diagnozuje sytuację polskiego biznesu reklamowego. Bez lukru.

Czytaj więcej
Tomasz Bartnik i Franciszek Toeplitz zakładają Eleven reklama

Chcą wyróżniać się tym, że zamierzają oferować rozwiązania dotyczące marek i ich komunikacji gotowe do wdrożenia.

Czytaj więcej