Wyniki wyszukiwania dla tagu - chatgpt
ilość wyników: 9
Generatywna AI - można czy nie można? opinie

Czy możemy korzystać z generatywnej AI w naszej pracy i z czym będzie się to wiązało w przyszłości? To w dużej mierze będzie zależeć od wyniku kilku prawnych batalii, które niedawno się rozpoczęły - pisze Wojtek Kowalik, creative director, copywriter, przewodniczący jury Kreatura 2023.

Czytaj więcej
Czy TikTok AI-em stoi? media-internet

Michał Kotarski i Rafał Pogorzelski ze Space Cat Industries przedstawiają 10 narzędzi AI, które pomogą tworzyć content.

Czytaj więcej
Konwersacje z wyszukiwarką media-internet

Z Katarzyną Iwanich, CEO i współzałożycielką Insightland, rozmawiamy m.in. o tym jak Conversational SEO zmienia doświadczenie użytkownika w internecie, wpływa na content marketing i pozycjonowanie marek w sieci. Także o tym, że bardzo nadużywamy pojęcia "sztuczna inteligencja".

Czytaj więcej
Czy to jest jedna z ostatnich edycji raportu o agencjach? opinie

Sztuczna inteligencja z impetem wkroczyła do naszego życia. Popularyzacja takich narzędzi jak ChatGPT czy Midjourney diametralnie zmieniła naszą pracę. Możemy pokusić się nawet o parafrazę: nigdy tak wielu nie zawdzięczało tak wiele tak nielicznym narzędziom - pisze Piotr Bombol, założyciel Adaily.

Czytaj więcej
ChatGPT napisał: "Zwalniam cię… Już nie musisz pisać opisów produktów" we-love-data-so-let-s-date

Ruszamy w "We Love Data So Let's Date" z kolejnym cyklem artykułów dotyczących e-commerce oraz miejsc sprzedaży takich jak marketplace. Ze względu na żywe dyskusje nad możliwościami wykorzystania ChatGPT w różnych dziedzinach życia zaczniemy nieco od środka - od tematu tworzenia opisu produktów.

Czytaj więcej
ChatGPT to dopiero początek marketing

Czy AI zabierze nam pracę i spali nasze domy? Ja uważam, że nie. Obecnie ta technologia ma wiele ograniczeń, z jakichś powodów np. potrafi wygenerować obraz człowieka z dłonią o sześciu palcach. Najbardziej sprawdza się jako pomocnik - mówi Arek Szulczyński, speaker Brunchu Marketingowego Mastercard

Czytaj więcej
Nasilają się obawy wokół sztucznej inteligencji i ChatGPT marketing

Coraz więcej osób i instytucji nawołuje do wstrzymania wdrożeń i prac nad dalszym rozwojem komercyjnych narzędzi wykorzystujących AI, dopóki nie zostaną zbadane możliwe skutki ich używania i nadużywania.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (41) media-internet

Wykraczając poza obszar SoMe, Małgorzata Obielak pisze o emocjonującym wszystkich pojedynku Microsoftu z Google ze sztuczną inteligencją w tle. Przeczytacie też m.in. o raporcie GWI "The global media landscape" oraz nowościach wprowadzanych przez TikToka, Twittera i LinkedIna.

Czytaj więcej
Nowa faza rywalizacji Microsoftu z Google: AI w centrum uwagi marketing

Microsoft podjął decyzję o oparciu wyszukiwarki Bing i przeglądarki Edge na ulepszonej wersji technologii ChatGPT firmy OpenAI. Tymczasem Google zapowiada wprowadzenie "w najbliższych tygodniach" własnego chatbota Bard.

Czytaj więcej