Wyniki wyszukiwania dla tagu - chatgpt
ilość wyników: 17
Technologiczne SXSW 2024 reklama

Najbardziej ekscytującą technologią omawianą podczas tegorocznej konferencji jest AI, ale obliczenia przestrzenne (spatial computing) I ich potencjalne zastosowanie budzą bardzo zbliżone zainteresowanie wśród uczestników.

Czytaj więcej
Mistral AI nawiązuje strategiczną współpracę z Microsoftem marketing

Modele AI francuskiego start-upu będą dostępne za pośrednictwem platformy chmurowej Azure.

Czytaj więcej
Treści skazane na sukces marketing

AI dostarcza danych i wskazówek, ale ostateczna decyzja o treściach i ich kierunku powinna być podejmowana z uwzględnieniem unikatowych cech marki oraz jej celów - pisze Justyna Bakalarska-Stankiewicz.

Czytaj więcej
Reklamiara -  w końcu zajmiemy się człowiekiem, a maszyny będą pracować za nas? reklama

W kolejnym odcinku cyklu Marty Macke "Reklamiara" jej rozmówczyni - prof. Katarzyna Śledziewska, dyrektorka zarządzająca DELab (Digital Economy Lab) na Uniwersytecie Warszawskim - dzieli się m.in. swoimi obserwacjami dotyczącymi transformacji cyfrowej oraz rozwoju generatywnej AI.

Czytaj więcej
Perplexity AI chce być lepsze niż Google i ChatGPT media-internet

Wśród inwestorów w kalifornijski start-up, który chce zmienić wyszukiwanie w internecie w oparciu o rozwiązania AI, jest założyciel Amazona Jeff Bezos.

Czytaj więcej
Rok z ChatGPT: Jak narzędzie AI ujawnia przełomową moc marketing

30 listopada 2022 r. firma OpenAI udostępniła publicznie swojego chatbota ChatGPT, co zasadniczo zmieniło postrzeganie i wykorzystanie sztucznej inteligencji. Helmut van Rinsum pokazuje, gdzie to narzędzie ujawnia swoją przełomową moc.

Czytaj więcej
Lisek zwinnie wykorzystuje AI reklama

Jak przekonuje Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.app, innowacyjne połączenie ludzkiej kreatywności z szybkością działania AI pozwala firmie być bardziej samowystarczalną i zwinną, co przekłada się na oszczędności czasu i pieniędzy.

Czytaj więcej
Czy sztuczna inteligencja ma wyobraźnię? we-love-data-so-let-s-date

Kontrowersje wokół Midjourney jak w soczewce pokazują większość etycznych i prawnych problemów związanych ze generatywną AI - pisze Tomasz Danielewicz, dyrektor kreatywny w agencji Bluecloud Interactive.

Czytaj więcej
Generatywna AI - można czy nie można? opinie

Czy możemy korzystać z generatywnej AI w naszej pracy i z czym będzie się to wiązało w przyszłości? To w dużej mierze będzie zależeć od wyniku kilku prawnych batalii, które niedawno się rozpoczęły - pisze Wojtek Kowalik, creative director, copywriter, przewodniczący jury Kreatura 2023.

Czytaj więcej
Czy TikTok AI-em stoi? media-internet

Michał Kotarski i Rafał Pogorzelski ze Space Cat Industries przedstawiają 10 narzędzi AI, które pomogą tworzyć content.

Czytaj więcej