ilość wyników: 9
Czy możemy korzystać z generatywnej AI w naszej pracy i z czym będzie się to wiązało w przyszłości? To w dużej mierze będzie zależeć od wyniku kilku prawnych batalii, które niedawno się rozpoczęły - pisze Wojtek Kowalik, creative director, copywriter, przewodniczący jury Kreatura 2023.
Czytaj więcejMichał Kotarski i Rafał Pogorzelski ze Space Cat Industries przedstawiają 10 narzędzi AI, które pomogą tworzyć content.
Czytaj więcejZ Katarzyną Iwanich, CEO i współzałożycielką Insightland, rozmawiamy m.in. o tym jak Conversational SEO zmienia doświadczenie użytkownika w internecie, wpływa na content marketing i pozycjonowanie marek w sieci. Także o tym, że bardzo nadużywamy pojęcia "sztuczna inteligencja".
Czytaj więcejSztuczna inteligencja z impetem wkroczyła do naszego życia. Popularyzacja takich narzędzi jak ChatGPT czy Midjourney diametralnie zmieniła naszą pracę. Możemy pokusić się nawet o parafrazę: nigdy tak wielu nie zawdzięczało tak wiele tak nielicznym narzędziom - pisze Piotr Bombol, założyciel Adaily.
Czytaj więcejRuszamy w "We Love Data So Let's Date" z kolejnym cyklem artykułów dotyczących e-commerce oraz miejsc sprzedaży takich jak marketplace. Ze względu na żywe dyskusje nad możliwościami wykorzystania ChatGPT w różnych dziedzinach życia zaczniemy nieco od środka - od tematu tworzenia opisu produktów.
Czytaj więcejCzy AI zabierze nam pracę i spali nasze domy? Ja uważam, że nie. Obecnie ta technologia ma wiele ograniczeń, z jakichś powodów np. potrafi wygenerować obraz człowieka z dłonią o sześciu palcach. Najbardziej sprawdza się jako pomocnik - mówi Arek Szulczyński, speaker Brunchu Marketingowego Mastercard
Czytaj więcejCoraz więcej osób i instytucji nawołuje do wstrzymania wdrożeń i prac nad dalszym rozwojem komercyjnych narzędzi wykorzystujących AI, dopóki nie zostaną zbadane możliwe skutki ich używania i nadużywania.
Czytaj więcejWykraczając poza obszar SoMe, Małgorzata Obielak pisze o emocjonującym wszystkich pojedynku Microsoftu z Google ze sztuczną inteligencją w tle. Przeczytacie też m.in. o raporcie GWI "The global media landscape" oraz nowościach wprowadzanych przez TikToka, Twittera i LinkedIna.
Czytaj więcejMicrosoft podjął decyzję o oparciu wyszukiwarki Bing i przeglądarki Edge na ulepszonej wersji technologii ChatGPT firmy OpenAI. Tymczasem Google zapowiada wprowadzenie "w najbliższych tygodniach" własnego chatbota Bard.
Czytaj więcej