ilość wyników: 5
Wprawdzie warto zobaczyć wszystkie spoty reklamowe prezentowane podczas Super Bowl, bo z każdego można się czegoś nauczyć, ale Maciej Kozina z VMLY&R w Nowym Jorku wybrał dla czytelników "MMP" pięć, które zasługują na szczególną uwagę.
Czytaj więcejSerial "Stranger Things" stał się lokomotywą promocyjną dla platformy Netflix, tytuł działa jak magnes na kolejne marki. Mistrzowie marketingu i lokowania pokazują, jak skutecznie online przenieść do offline’u i angażować kolejne pokolenia młodych konsumentów.
Czytaj więcejAkcje specjalne zrealizowano m. in. z udziałem blogera gaminowego reZigiusza i we współpracy z Uberem.
Czytaj więcej- Chcę zostać w Warszawie jeszcze co najmniej pół roku i znacznie poprawić pozycję McCann Warsaw. Chciałbym, żebyśmy znaleźli się w pierwszej trójce najlepszych agencji reklamowych w kraju - deklaruje i Richard Bonner-Davies, CEO McCann Worldwide w regionie CEE.
Czytaj więcejSprzedaż nowych aut w Polsce wciąż spada. Importerzy szukają sposobów, by spadek zahamować.
Czytaj więcej