Wyniki wyszukiwania dla tagu - cityboard-media
ilość wyników: 15
Nowe/stare rozdanie OOH [sonda] media-ooh

Czy nikt nowy nie jest w stanie z konkurować z piątką największych graczy na rynku? Jak pandemia wpłynęła na branżę outdoorową? Co z tzw. uchwałą krajobrazową? Poznajmy opinie ekspertów z Clear Channel Poland, Jet Line, AMS, Stroer Media i Cityboard Media.

Czytaj więcej
Ekoprodukty z ekoplakatu od Cityboard Media media-ooh

Na podobne rozwiązanie zdecydował się ING Bank Śląski.

Czytaj więcej
ING Bank Śląski przerobił ekoplakaty na plecaki media-ooh

Wykorzystano w ten sposób powtórnie ponad 1,7 tysiąca metrów kwadratowych materiału.

Czytaj więcej
B-Life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową media-ooh

Realizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach cityboard oraz supercityboard w ośmiu największych miastach Polski.

Czytaj więcej
Czy uchwała krajobrazowa doprowadzi do monopolizacji rynku? media-ooh

- Gdańska uchwała to bubel prawny, który nie szanuje przedsiębiorców, praw nabytych i który sprawi, że z miasta znikną reklamy legalne i systemowe, a cały bałagan reklamowy zostanie - komentuje Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.

Czytaj więcej
IGRZ publikuje raport o rynku OOH media-ooh

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), pomimo wyjścia z niej firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel, przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.

Czytaj więcej
Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną media-ooh

Badania potwierdzają, że na rynku reklamy zewnętrznej wygrywają ci, którzy mają nośniki w dobrych lokalizacjach i utrzymują stały kontakt z klientem.

Czytaj więcej
OOH notuje kolejne wzrosty media-ooh

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
OOH wyzwaniem dla digitalu media-ooh

Technologia wpływa na modele biznesowe w branży reklamowej, umożliwiając wdrożenie nowych sposobów komunikacji z konsumentem. Testy Google pokazują, że DOOH może stać się medium, które będzie można precyzyjnie zaprogramować i skoordynować z kampaniami realizowanymi w innych mediach elektronicznych.

Czytaj więcej
Outdoor na zakupach media-ooh

W ciągu ostatnich kilkunastu lat centra handlowe stały się dla konsumentów w Polsce nie tylko miejscem zakupów, ale także sposobem na spędzanie wolnego czasu. Miejscem, gdzie spotyka się ze znajomymi, szuka rozrywki lub uczestniczy w różnego rodzaju akcjach specjalnych. OOH wykorzystuje tę okazję.

Czytaj więcej