Wyniki wyszukiwania dla tagu - clear-channel-poland
ilość wyników: 19
Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia media-ooh

Sadaj Studio przygotowało cztery animacje o różnej długości dostosowane do pory dnia.

Czytaj więcej
Clear Channel Poland powiększa ofertę DOOH media-ooh

W czerwcu nowe nośniki cyfrowe pojawią się w Galerii Kazimierz w Krakowie.

Czytaj więcej
Clear Channel Poland powiększa ofertę o 7 galerii handlowych media-ooh

Firma reklamy zewnętrznej rozpoczyna współpracę z ECE Projektmanagement - europejskim liderem rynku zarządzania centrami handlowymi.

Czytaj więcej
Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy media-ooh

Kampania została zainicjowana przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej oraz firmy z branży OOH.

Czytaj więcej
Agnieszka Szlaska dyrektorem komunikacji i promocji w Sante marketing

Poprzednio pracowała m.in. w Communication Unlimited i Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
Agnieszka Szlaska dołącza do agencji Communication Unlimited marketing

Przez siedem lat była dyrektorem komunikacji i promocji w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
DOOH: ekrany na trudne czasy media-ooh

Pandemia koronawirusa dobitnie pokazała, jak ważną rolę - społeczną, nie tylko reklamową - pełnią w przestrzeni miejskiej nośniki cyfrowe. Oby ten trend nie wygasł, gdy zagrożenie przeminie.

Czytaj więcej
Synergic świętuje piąte urodziny media-ooh

Firma reklamy zewnętrznej chwali się prawie 30-procentowym wzrostem sprzedaży rok do roku. Wzmacnia też kadrę kierowniczą.

Czytaj więcej
Chcemy być pierwsi media-ooh

− Dzięki digitalizacji najstarsze medium na świecie zyskało nowy potencjał rozwoju i staje się wiodącym graczem na rynku mediów. Na wszystkich rynkach, gdzie Clear Channel rozwijał ofertę DOOH, w ciągu krótkiego czasu jego udział rósł skokowo - twierdzi Kalina Janicka, prezes Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
OOH bez kleju i papieru media-ooh

Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.

Czytaj więcej