Wyniki wyszukiwania dla tagu - clear-channel-poland
ilość wyników: 16
Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy media-ooh

Kampania została zainicjowana przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej oraz firmy z branży OOH.

Czytaj więcej
Agnieszka Szlaska dyrektorem komunikacji i promocji w Sante marketing

Poprzednio pracowała m.in. w Communication Unlimited i Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
Agnieszka Szlaska dołącza do agencji Communication Unlimited marketing

Przez siedem lat była dyrektorem komunikacji i promocji w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
DOOH: ekrany na trudne czasy media-ooh

Pandemia koronawirusa dobitnie pokazała, jak ważną rolę - społeczną, nie tylko reklamową - pełnią w przestrzeni miejskiej nośniki cyfrowe. Oby ten trend nie wygasł, gdy zagrożenie przeminie.

Czytaj więcej
Synergic świętuje piąte urodziny media-ooh

Firma reklamy zewnętrznej chwali się prawie 30-procentowym wzrostem sprzedaży rok do roku. Wzmacnia też kadrę kierowniczą.

Czytaj więcej
Chcemy być pierwsi media-ooh

− Dzięki digitalizacji najstarsze medium na świecie zyskało nowy potencjał rozwoju i staje się wiodącym graczem na rynku mediów. Na wszystkich rynkach, gdzie Clear Channel rozwijał ofertę DOOH, w ciągu krótkiego czasu jego udział rósł skokowo - twierdzi Kalina Janicka, prezes Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
OOH bez kleju i papieru media-ooh

Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.

Czytaj więcej
64 nowe wiaty dla Sopotu PROMOCJA

W piątek, 25 sierpnia 2017 roku zastępca Prezydenta Miasta Sopot Marcin Skwierawski oraz prezes Clear Channel Poland Kalina Janicka odsłonili pierwszą z 64 nowych wiat przystankowych komunikacji miejskiej w Sopocie.

Czytaj więcej
OOH notuje kolejne wzrosty media-ooh

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
Tranzyt mocno w górę media-ooh

Według raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej