ilość wyników: 6
Cannes Lions to oczywiście święto kreatywności, a jaka jest rola kreatywności w dzisiejszym świecie? Czy ma się mocno po dwóch latach pandemicznej pauzy oraz jak wypada w konfrontacji ze światem technologii i danych, które z coraz większym impetem wkraczają do biznesu reklamowego?
Czytaj więcejMarka zmienia swój główny komunikat na "Otwarci jak nigdy".
Czytaj więcejStartuje kolejna kampania marketingowa marki.
Czytaj więcejAkcja nowego sezonu serialu rozgrywa się w lecie 1985 r., czyli w tym samym okresie, gdy zadebiutował napój.
Czytaj więcejDo agencji przeszedł z firmy Coca-Cola Company. Obejmie stanowisko head of operations.
Czytaj więcej- Planowanie efektywnych strategii wymusza na strategach nazywanie trendami procesów ewolucji, a nie samych punktów kulminacyjnych - o zmianach w sposobie komunikacji, zmianach archetypów i trendów mówi Magdalena Moskal-Felska, strategy planner w 180heartbeats + Jung v. Matt.
Czytaj więcej