Wyniki wyszukiwania dla tagu - coca-cola
ilość wyników: 37

5 najciekawszych kampanii z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości [wideo] reklama

5 najciekawszych kampanii z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości [wideo]

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o zastosowaniu AR w e-commerce, koniecznie weź udział w Augmented Advertising & Sales Conference.

Czytaj więcej
Jak brzmi marka? marketing

Jak brzmi marka?

Według badań Millward Brown muzyka użyta w komunikacji marki − gdy jest spójna z jej wartościami − może zwiększyć siłę perswazji nawet o 50 proc. Audio branding to jednak coś więcej niż samo użycie muzyki w spocie reklamowym.

Czytaj więcej
Brzoskwiniowa Coca-Cola już w Polsce marketing

Brzoskwiniowa Coca-Cola już w Polsce

Polska jest jednym z pierwszych europejskich rynków, na którym pojawił się nowy smak napoju.

Czytaj więcej
Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola media-ooh

Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola

Projekt jest częścią kampanii "Ikona powraca", a pracowały przy nim m.in. White Paper Agency i Good Looking Studio.

Czytaj więcej
Piotr Fronczewski w kampanii Coca-Coli [wideo] reklama

Piotr Fronczewski w kampanii Coca-Coli [wideo]

Towarzyszy mu youtubowy influencer ReZi.

Czytaj więcej
Coca-Cola najbardziej świąteczną marką według badania Starcomu marketing

Coca-Cola najbardziej świąteczną marką według badania Starcomu

Ok. 40 proc. respondentów denerwują świąteczne reklamy.

Czytaj więcej
Content marketing z Cleveland opinie

Content marketing z Cleveland

Relację z Content Marketing World przygotował Norbert Kilen, dyr. strategii On Board Think Kong.

Czytaj więcej
Fuzetea z kampanią dla milenialsów [wideo] reklama

Fuzetea z kampanią dla milenialsów [wideo]

W spocie reklamowym marki z portfolio Coca-Coli wystąpili Barbara Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka.

Czytaj więcej
Kolekcja Zina na mundial w sieci Rossmann marketing

Kolekcja Zina na mundial w sieci Rossmann

Ubrania i akcesoria - piłki, worki i plecaki - inspirowane są barwami narodowymi.

Czytaj więcej
Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji marketing

Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji

Wśród marek zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos.

Czytaj więcej