Wyniki wyszukiwania dla tagu - coca-cola
ilość wyników: 40

Nestlé i Coca-Cola królują marketing

Nestlé i Coca-Cola królują

Według najnowszego raportu Brand Finance, oba brandy po raz kolejny znalazły się na szczycie listy najpopularniejszych marek żywności i napojów bezalkoholowych na świecie w 2019 r.

Czytaj więcej
Julia Popławska z grand prix 6. edycji Papaya Young Directors [wideo] reklama

Julia Popławska z grand prix 6. edycji Papaya Young Directors [wideo]

Nagrodzeni zostali także Jakub Zarzycki, duet Patryk Karbowski i Michał Wiśniowski, wyróżnienie otrzymał Szymon Kuriata.

Czytaj więcej
New Coke powraca w kampanii promującej trzeci sezon "Stranger Things" [wideo] reklama

New Coke powraca w kampanii promującej trzeci sezon "Stranger Things" [wideo]

Akcja nowego sezonu serialu rozgrywa się w lecie 1985 r., czyli w tym samym okresie, gdy zadebiutował napój.

Czytaj więcej
5 najciekawszych kampanii z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości [wideo] reklama

5 najciekawszych kampanii z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości [wideo]

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o zastosowaniu AR w e-commerce, koniecznie weź udział w Augmented Advertising & Sales Conference.

Czytaj więcej
Jak brzmi marka? marketing

Jak brzmi marka?

Według badań Millward Brown muzyka użyta w komunikacji marki − gdy jest spójna z jej wartościami − może zwiększyć siłę perswazji nawet o 50 proc. Audio branding to jednak coś więcej niż samo użycie muzyki w spocie reklamowym.

Czytaj więcej
Brzoskwiniowa Coca-Cola już w Polsce marketing

Brzoskwiniowa Coca-Cola już w Polsce

Polska jest jednym z pierwszych europejskich rynków, na którym pojawił się nowy smak napoju.

Czytaj więcej
Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola media-ooh

Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola

Projekt jest częścią kampanii "Ikona powraca", a pracowały przy nim m.in. White Paper Agency i Good Looking Studio.

Czytaj więcej
Piotr Fronczewski w kampanii Coca-Coli [wideo] reklama

Piotr Fronczewski w kampanii Coca-Coli [wideo]

Towarzyszy mu youtubowy influencer ReZi.

Czytaj więcej
Coca-Cola najbardziej świąteczną marką według badania Starcomu marketing

Coca-Cola najbardziej świąteczną marką według badania Starcomu

Ok. 40 proc. respondentów denerwują świąteczne reklamy.

Czytaj więcej
Content marketing z Cleveland opinie

Content marketing z Cleveland

Relację z Content Marketing World przygotował Norbert Kilen, dyr. strategii On Board Think Kong.

Czytaj więcej