Wyniki wyszukiwania dla tagu - coca-cola
ilość wyników: 68

Automaty vendingowe Honest Tea wspomogą organizacje non-profit [wideo] marketing

Automaty vendingowe Honest Tea wspomogą organizacje non-profit [wideo]

Kupujący napoje marki należącej do Coca-Coli będą mogli przekazać datek na Fair Trade USA lub Organic Farming Research Foundation.

Czytaj więcej
Costa Coffee zaoferuje kawę w puszkach marketing

Costa Coffee zaoferuje kawę w puszkach

Trzy warianty smakowe będą dostępne w kawiarniach Costa Coffee i 650 punktach sieci Lagerdere.

Czytaj więcej
Coca-Cola startuje z kampanią #wciazzmieniamy marketing

Coca-Cola startuje z kampanią #wciazzmieniamy

Polska jest pierwszym krajem, w którym rusza projekt. Otrzyma silne wsparcie komunikacyjne.

Czytaj więcej
"Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" - zachęca Sprite w nowej kampanii [wideo] reklama

"Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" - zachęca Sprite w nowej kampanii [wideo]

To polska odsłona nowej globalnej kampanii marki napojów z portfolio Coca-Coli.

Czytaj więcej
Coca-Cola wprowadza markę Aquarius na rynek brytyjski marketing

Coca-Cola wprowadza markę Aquarius na rynek brytyjski

To napoje funkcjonalne - wody smakowe wzbogacone minerałami.

Czytaj więcej
Coca-Cola o smaku wanilii i pomarańczy marketing

Coca-Cola o smaku wanilii i pomarańczy

Koncern szuka w ten sposób nowych konsumentów swoich napojów.

Czytaj więcej
Coca-Cola zakończyła przejmowanie Costa Coffee marketing

Coca-Cola zakończyła przejmowanie Costa Coffee

Umowa została zatwierdzona przez organy regulacyjne w Unii Europejskiej i Chinach.

Czytaj więcej
Kasia Nosowska dla Coca-Coli na święta reklama

Kasia Nosowska dla Coca-Coli na święta

Wystartowały wielokanałowe działania promocyjne Coca-Coli. Powstała też seria audycji realizowanych we współpracy z TVN.

Czytaj więcej
PepsiCo odpowiada na ruch Coca-Coli marketing

PepsiCo odpowiada na ruch Coca-Coli

Na rynek trafiają smoothie marki Naked Juice.

Czytaj więcej
Allianz będzie sponsorem igrzysk olimpijskich od 2021 do 2028 r. marketing

Allianz będzie sponsorem igrzysk olimpijskich od 2021 do 2028 r.

Umowa z MKOl przewiduje także wykorzystanie praw marketingowych.

Czytaj więcej