Wyniki wyszukiwania dla tagu - coca-cola
ilość wyników: 87
Unilever, Coca-Cola, PepsiCo, McDonald's i Starbucks zawieszają działalność w Rosji marketing

Koncerny z branż FMCG i fast food działające w Rosji znalazły się pod silną presją ze strony światowej opinii publicznej w związku z wojną na Ukrainie pochłaniająca coraz więcej ofiar cywilnych.

Czytaj więcej
Przetargów nie brakowało [podsumowanie 2021 roku] media-inne

Zamykamy kolejny rok, z kolejną mutacją COVID-19. Mimo pandemii w przetargach na obsługę mediową działo się sporo.

Czytaj więcej
Gamingowe nagrody w loterii Sprite'a marketing

Agencja Kool Things odpowiada za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii.

Czytaj więcej
Coca-Cola sprzedaje sieć Costa Coffee w Polsce i na Łotwie marketing

Lagardere Travel Retail przejmie działalność 145 kawiarni Costa Coffee w obu krajach.

Czytaj więcej
IKEA Kanada z butelką na wodę "Cristiano" marketing

Butelka wielokrotnego użytku, między innymi na wodę, o wdzięcznej nazwie "Cristiano" pojawiła się w ofercie IKEA Kanada. Kilka dni temu również producent lodów z Polski wykorzystał incydent z piłkarzem do pokazana swoich lodów.

Czytaj więcej
Wirtualny asystent w realnym handlu marketing

Przejęcie rutynowych pytań przez głosowych wirtualnych asystentów stanowi największą wartość, jaką generujemy dla firm - ich pracownicy mogą wtedy skoncentrować się na rozwiązywaniu naprawdę skomplikowanych problemów - mówi Katarzyna Dorsey, założycielka i CEO Yosh.AI.

Czytaj więcej
Placeme z 2 mln zł na rozwój od funduszu bValue marketing

Placeme oferuje platformę location intelligence dostarczającą firmom informacji o zachowaniach klientów w świecie rzeczywistym.

Czytaj więcej
Beata Kozidrak w reklamie Coca-Coli Zero Cukru [wideo] reklama

W kwietniu koncern wprowadził nową recepturę napoju.

Czytaj więcej
Marcin Barcz rozstaje się z TVN Grupa Discovery media-tv

Stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej zajmował od 2019 r.

Czytaj więcej
Pandemiczna filiżanka marketing

Rynek kawy w pandemii okazał się elastyczny - tylko w pierwszym półroczu br. wydatki polskich gospodarstw domowych na kawę wyniosły 1,54 mld zł i były o 7,1% większe niż przed rokiem. W kategorii kawy staliśmy już czwartym co do wielkości rynkiem w Europie.

Czytaj więcej