ilość wyników: 87
Koncerny z branż FMCG i fast food działające w Rosji znalazły się pod silną presją ze strony światowej opinii publicznej w związku z wojną na Ukrainie pochłaniająca coraz więcej ofiar cywilnych.
Czytaj więcejZamykamy kolejny rok, z kolejną mutacją COVID-19. Mimo pandemii w przetargach na obsługę mediową działo się sporo.
Czytaj więcejAgencja Kool Things odpowiada za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii.
Czytaj więcejLagardere Travel Retail przejmie działalność 145 kawiarni Costa Coffee w obu krajach.
Czytaj więcejButelka wielokrotnego użytku, między innymi na wodę, o wdzięcznej nazwie "Cristiano" pojawiła się w ofercie IKEA Kanada. Kilka dni temu również producent lodów z Polski wykorzystał incydent z piłkarzem do pokazana swoich lodów.
Czytaj więcejPrzejęcie rutynowych pytań przez głosowych wirtualnych asystentów stanowi największą wartość, jaką generujemy dla firm - ich pracownicy mogą wtedy skoncentrować się na rozwiązywaniu naprawdę skomplikowanych problemów - mówi Katarzyna Dorsey, założycielka i CEO Yosh.AI.
Czytaj więcejPlaceme oferuje platformę location intelligence dostarczającą firmom informacji o zachowaniach klientów w świecie rzeczywistym.
Czytaj więcejW kwietniu koncern wprowadził nową recepturę napoju.
Czytaj więcejStanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej zajmował od 2019 r.
Czytaj więcejRynek kawy w pandemii okazał się elastyczny - tylko w pierwszym półroczu br. wydatki polskich gospodarstw domowych na kawę wyniosły 1,54 mld zł i były o 7,1% większe niż przed rokiem. W kategorii kawy staliśmy już czwartym co do wielkości rynkiem w Europie.
Czytaj więcej