Wyniki wyszukiwania dla tagu - codemedia
ilość wyników: 28

Komfort zmienia model biznesowy marketing

Komfort zmienia model biznesowy

W Warszawie otwarto modelowy sklep pod nowym logo i ze znacznie rozbudowanym asortymentem.

Czytaj więcej
Marka Lidl najaktywniejsza w telewizji w 2018 r. media-tv

Marka Lidl najaktywniejsza w telewizji w 2018 r.

W czołowej dziesiątce najwięcej jest marek telekomunikacyjnych - wynika z analizy Codemedia.

Czytaj więcej
Da Grasso reklamuje się w telewizji [wideo] reklama

Da Grasso reklamuje się w telewizji [wideo]

Za kreację spotu i produkcję digital odpowiada NuOrder, za strategię, prowadzone działania i zakup mediów - dom mediowy Codemedia.

Czytaj więcej
Plus zmienia wszystkie oferty marketing

Plus zmienia wszystkie oferty

Zmiany od 14 lutego będzie wspierała szeroka kampania w mediach.

Czytaj więcej
Badura reklamuje kolekcję jesień-zima w telewizji reklama

Badura reklamuje kolekcję jesień-zima w telewizji

W kampanii występuje ambasadorka marki Aneta Kręglicka w duecie z Anną Jagodzińską.

Czytaj więcej
Monster Polska rusza z jesienną kampanią reklama

Monster Polska rusza z jesienną kampanią

Za kreację odpowiada 180heartbeats + Jung von Matt.

Czytaj więcej
Sieci handlowe zwiększają wydatki reklamowe reklama

Sieci handlowe zwiększają wydatki reklamowe

Biedronka i Lidl coraz zacieklej walczą o tego samego klienta - wynika z analizy Codemedia.

Czytaj więcej
Bon Prix największym reklamodawcą w branży e-commerce reklama

Bon Prix największym reklamodawcą w branży e-commerce

Firmy handlu online w I poł. br. wydały na reklamy o 8 proc. więcej.

Czytaj więcej
Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r. media-tv

Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r.

Rośnie dominacja branż telekomowej i retail.

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r.

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej