ilość wyników: 12
Poprzednio pracowała m.in. w Communication Unlimited i Clear Channel Poland.
Czytaj więcejO tym, że świat bez marek to świat bez emocji, a także dumy i zaufania przekonuje polska agencja Communication Unlimited w światowej kampanii "Why Brands Matter" przygotowanej na zlecenie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA Global New York).
Czytaj więcejPołączenie dobrego projektu architektoniczny z wiedzą marketingową sprawia, że tożsamość marki jest podkreślona, a klienci znajdują się w centrum uwagi.
Czytaj więcejPrzez siedem lat była dyrektorem komunikacji i promocji w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland.
Czytaj więcejMarka wspiera wydarzenia artystyczne i informuje o tym w kampanii autorstwa Communication Unlimited.
Czytaj więcejHasło kampanii: "Jak miło. Poczuj nowy Velvet".
Czytaj więcejDzięki środkom zebranym w trakcie kampanii w 2016 r. udało się zainstalować 107 pomp wodnych w Afryce.
Czytaj więcejOficjalna prezentacja Dagmary Szulce na tym stanowisku odbyła się podczas IAA Europe Meeting w Amsterdamie.
Czytaj więcejNiezależnie czy odebraliśmy religijne wychowanie czy też nie, motywy wywodzące się z Biblii i tradycji, przede wszystkim chrześcijańskiej, są wpisane w naszą codzienność. - twierdzi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Czytaj więcejZostał przygotowany przez Communication Unlimited oraz Sony Music Poland.
Czytaj więcej