Wyniki wyszukiwania dla tagu - cord-warsaw
ilość wyników: 5

Muzyka przekazuje wartości marki [wideo] marketing

Muzyka przekazuje wartości marki [wideo]

Różne są sposoby konsumpcji muzyki i środki dotarcia do odbiorców, ale w każdym pokoleniu wywołuje ona równie silne emocje. Marki mogą i powinny je wykorzystać. Muszą jednak robić to na podstawie spójnej strategii - mówią Michał Krajewski i Mateusz Szmigiero z agencji Cord Warsaw.

Czytaj więcej
Cord pierwszą firmą audio brandingu w Polskim Klubie Brandingu SAR marketing

Cord pierwszą firmą audio brandingu w Polskim Klubie Brandingu SAR

To 21. firma dołączająca do tego klubu - sekcji Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Czytaj więcej
Hej Siri, jak brzmi moja marka? opinie

Hej Siri, jak brzmi moja marka?

W cyklu "Tylko w MMPOnline" tym razem naszym gościem jest Michał Krajewski, Head of Music w CORD Warsaw, który zastanawia się jakie warunki muszą być spełnione, by muzyczne i dźwiękowe doświadczenia konsumenta związane z marką przynosiły długofalowe efekty.

Czytaj więcej
Cord Warsaw, Juice Sound i Jaguarec z nominacjami w Music+Sound Awards reklama

Cord Warsaw, Juice Sound i Jaguarec z nominacjami w Music+Sound Awards

Zwycięzców międzynarodowego konkursu poznamy 16 lipca br.

Czytaj więcej
Jak brzmi marka? marketing

Jak brzmi marka?

Według badań Millward Brown muzyka użyta w komunikacji marki − gdy jest spójna z jej wartościami − może zwiększyć siłę perswazji nawet o 50 proc. Audio branding to jednak coś więcej niż samo użycie muzyki w spocie reklamowym.

Czytaj więcej