ilość wyników: 19
Nie ma momentu, w którym możemy zamknąć komputer, drzwi biura i znaleźć się w domowej rzeczywistości, wolnej od pracy - mówi Łukasz Zarębski, client service supervisor w Cut The Mustard.
Czytaj więcejNawiązuje do głośnego pod koniec ubiegłego roku utworu rapera o pseudonimie Mata.
Czytaj więcejPrzeżyjmy to jeszcze raz! Gala wręczenia nagród w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie odbyła się 28 listopada w Małej Warszawie.
Czytaj więcejW tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.
Czytaj więcejŁukasz Skalik, dyrektor kreatywny z Insignia i Marcin Grabowski, copywriter z Grey Group oceniają spot Drugiego Śniadania Dawtony.
Czytaj więcejJury będzie oceniać 156 prac. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada.
Czytaj więcejZgłoszenia do 22 października. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada.
Czytaj więcejGala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.
Czytaj więcejW ostatnich latach marka odzieżowa H&M stawia w sezonie letnim na tworzenie autorskich wydarzeń muzycznych, obejmujących kilka weekendów.
Czytaj więcejKlienci szybko nas dostrzegli, to prawda. Jesteśmy ciekawą alternatywą dla dużych agencji - mówi Karolina Witecka, CEO & co-funder, Cut The Mustard.
Czytaj więcej