ilość wyników: 38
Redakcja "Media Marketing Polska" przyznała swoje doroczne nagrody. W tym roku mamy też wyróżnienia dla 15 agencji.
Czytaj więcejSpośród ponad 50 spotów czołowych marek pokazywanych podczas Super Bowl LVII Michał Oleksów, creative director w Cut the Mustard, wybrał trzy i podzielił się swoimi wrażeniami.
Czytaj więcejSzwedzka marka znana z innowacyjnych i przyjaznych środowisku urządzeń AGD będzie promować ideę cyrkularności w produkcjach filmowych, m.in. poprzez nagrodę "Klimatyczny film" i wystawę "Dobre kreacje cieszą dłużej". W tym roku Electrolux podejmuje współpracę z gdyńskim festiwalem po raz drugi.
Czytaj więcejZa pomysł kampanii odpowiada Cut The Mustard.
Czytaj więcejOgólnoeuropejska kampania będzie prowadzona w Polsce pod hasłem "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier".
Czytaj więcejOceniają: Wojtek Jakóbczyk, content manager w Euvic Digital (Euvic Performance) i Michał Oleksów, creative director, Cut the Mustard.
Czytaj więcejPrzedstawiamy redakcyjny wybór najważniejszych wydarzeń 2021 roku.
Czytaj więcejRuszyła komunikacja, a zarazem sprzedaż biletów na wydarzenie w ramach projektu "Going. - Miasto Muzyka".
Czytaj więcejElectrolux razem z Ubrania do Oddania uruchomił cyrkularny e-butik nosdluzej.pl. To przykład jak marki chcą zachęcić do umiaru w konsumpcji.
Czytaj więcej