Wyniki wyszukiwania dla tagu - cut-the-mustard
ilość wyników: 17

Kreatura 2019 - fotorelacja imprezownia

Kreatura 2019 - fotorelacja

Przeżyjmy to jeszcze raz! Gala wręczenia nagród w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie odbyła się 28 listopada w Małej Warszawie.

Czytaj więcej
Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia reklama

Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia

W tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.

Czytaj więcej
Drugie Śniadanie - ocena spotu [wideo] reklama

Drugie Śniadanie - ocena spotu [wideo]

Łukasz Skalik, dyrektor kreatywny z Insignia i Marcin Grabowski, copywriter z Grey Group oceniają spot Drugiego Śniadania Dawtony.

Czytaj więcej
Rekordowa liczba zgłoszeń do konkursu Kreatura reklama

Rekordowa liczba zgłoszeń do konkursu Kreatura

Jury będzie oceniać 156 prac. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada.

Czytaj więcej
Karolina Kałużna przewodniczącą jury konkursu Kreatura reklama

Karolina Kałużna przewodniczącą jury konkursu Kreatura

Zgłoszenia do 22 października. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada.

Czytaj więcej
Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska" marketing

Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska"

Gala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.

Czytaj więcej
H&M Loves Music po raz trzeci [wideo] marketing

H&M Loves Music po raz trzeci [wideo]

W ostatnich latach marka odzieżowa H&M stawia w sezonie letnim na tworzenie autorskich wydarzeń muzycznych, obejmujących kilka weekendów.

Czytaj więcej
Oryginalność się sprawdza reklama

Oryginalność się sprawdza

Klienci szybko nas dostrzegli, to prawda. Jesteśmy ciekawą alternatywą dla dużych agencji - mówi Karolina Witecka, CEO & co-funder, Cut The Mustard.

Czytaj więcej
Kampania wspiera Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży [wideo] reklama

Kampania wspiera Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży [wideo]

Z ogólnopolską kampanią "Wspieraj Telefon" wystartowała Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.

Czytaj więcej
Cut The  Mustard z kampanią dla Reeboka reklama

Cut The Mustard z kampanią dla Reeboka

W kampanii "Dołącz do kobiet, które zmieniają świat" występują Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa oraz Katarzyna Bigos. Za zakup mediów odpowiada Carat.

Czytaj więcej