Wyniki wyszukiwania dla tagu - cyfra
ilość wyników: 13

Beata Ryczkowska dyrektorem programowym Kino TV i kanałów FilmBox media-tv

Beata Ryczkowska dyrektorem programowym Kino TV i kanałów FilmBox

Przez ostatnie 2,5 roku pełniła funkcję dyrektora programowego kanału Stopklatka TV.

Czytaj więcej
Prawo ciążenia, Bardzo, Allegro… opinie

Prawo ciążenia, Bardzo, Allegro…

- Od kilku dni internet żyje nową kampanią dla Allegro zrealizowaną przez agencję Bardzo. To bardzo piękna i świetnie zrealizowana historia. Łzy wzruszenia napływają do oczu nie tylko kobietom oglądającym ten spot - pisze Marta Macke, pitch consultant Shortlist.

Czytaj więcej
Mamy chaos [wywiad] media-inne

Mamy chaos [wywiad]

- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.

Czytaj więcej
Rynek telewizyjny - jedni z nadzieją, drudzy z obawami media-tv

Rynek telewizyjny - jedni z nadzieją, drudzy z obawami

Polsat skuteczniejszy od TVN. Z dwójki największych komercyjnych nadawców to Telewizja Polsat skuteczniej broniła się w ub.r. przed spadkami.

Czytaj więcej
Ekstraklasa bliżej własnego kanału media-tv

Ekstraklasa bliżej własnego kanału

Spółka organizująca rozgrywki przejęła 100 proc. udziałów producenta sygnału transmisji meczów. Czy już niedługo na platformach cyfrowych i w kablówkach pojawi się kanał poświęcony wyłącznie polskiej lidze?

Czytaj więcej
Święty Mikołaj rozdaje telewizory za złotówkę marketing

Święty Mikołaj rozdaje telewizory za złotówkę

Jak co roku przed świętami operatorzy platform satelitarnych biją się o abonentów. Wraz z nasycaniem się rynku wyścig zbrojeń przybiera na sile.

Czytaj więcej
Agora bardziej optymistyczna niż TVN media-inne

Agora bardziej optymistyczna niż TVN

Wydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.

Czytaj więcej
Change Plus reklama

Change Plus

Agencja reklamowa Change wygrała największy tegoroczny przetarg strategiczno-kreatywny i zyskuje największego klienta.

Czytaj więcej
Gdzie dwóch się łączy... marketing

Gdzie dwóch się łączy...

...tam trzeci się rozpycha. Play współpracuje z Canal+.

Czytaj więcej
Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV media-tv

Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV

Przewidywanie, jak w tym roku będzie się rozwijał rynek reklamy telewizyjnej, przypomina wróżenie z fusów. Specjaliści wierzą, że tegoroczne wydarzenia sportowe pozwolą jednak utrzymać wzrost wydatków. Przynajmniej w pierwszej połowie br.

Czytaj więcej