Wyniki wyszukiwania dla tagu - cyfrowy-polsat
ilość wyników: 54

Kampania oferty multi-SIM Plusha [wideo] reklama

Kampania oferty multi-SIM Plusha [wideo]

Polkomtel wspiera reklamowo swoją drugą markę.

Czytaj więcej
Wydatki reklamowe we wrześniu: branża handlowa na czele reklama

Wydatki reklamowe we wrześniu: branża handlowa na czele

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów największym (67 mln zł) budżetem na reklamę w mediach tradycyjnych mógł pochwalić się Lidl.

Czytaj więcej
Polsat, Cyfrowy Polsat i Plus z grą wokół Ligi Mistrzów marketing

Polsat, Cyfrowy Polsat i Plus z grą wokół Ligi Mistrzów

Do wygrania: smartfony, słuchawki, bilety na mecze, abonamenty komórkowe i telewizyjne oraz gadżety UEFA.

Czytaj więcej
Polsat chwali się najnowocześniejszym studiem sportowym w Polsce [wideo] media-tv

Polsat chwali się najnowocześniejszym studiem sportowym w Polsce [wideo]

Studio stworzono na potrzeby Ligi Mistrzów UEFA, którą Polsat będzie transmitował do 2021 r.

Czytaj więcej
NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki" media-tv

NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki"

Działania reklamowe realizują: Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.

Czytaj więcej
"Nie ma jak w sieci" - nowy format reklamowy Netii reklama

"Nie ma jak w sieci" - nowy format reklamowy Netii

Realizacja: Scholz & Friends Warszawa.

Czytaj więcej
Plus reklamuje Ligę Mistrzów w Ipli [wideo] reklama

Plus reklamuje Ligę Mistrzów w Ipli [wideo]

Operator oferuje oglądanie meczów bez opłat za transfer danych.

Czytaj więcej
TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen media-tv

TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen

Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.

Czytaj więcej
Polsat kupuje Eleven Sports media-tv

Polsat kupuje Eleven Sports

Za 50 proc. plus 1 udział zapłaci 163,5 mln zł.

Czytaj więcej
Cyfrowy Polsat przejmuje kontrolę nad Netią marketing

Cyfrowy Polsat przejmuje kontrolę nad Netią

Zakup 2/3 akcji telekomu kosztował grupę Solorza 1,28 mld zł.

Czytaj więcej