Wyniki wyszukiwania dla tagu - cyfrowy-polsat
ilość wyników: 59

Plus wprowadza abonamenty komórkowe z HBO Go, Tidalem lub Ligą Mistrzów marketing

Plus wprowadza abonamenty komórkowe z HBO Go, Tidalem lub Ligą Mistrzów

Cena takiego abonamentu to 70 zł miesięcznie.

Czytaj więcej
Plus w kampanii "łączy Polskę z Ukrainą" reklama

Plus w kampanii "łączy Polskę z Ukrainą"

W spotach reklamowych operatora komórkowego występuje ukraińska piosenkarka Jamala, zwyciężczyni konkursu Eurowizji w 2016 r.

Czytaj więcej
Zygmunt Chajzer twarzą programu "TV Okazje Extra" media-tv

Zygmunt Chajzer twarzą programu "TV Okazje Extra"

Program dostępny jest na platformie zakupowej i e-commerce TV Okazje.

Czytaj więcej
Dzięki Netii Plus też może reklamować światłowodowy internet [wideo] reklama

Dzięki Netii Plus też może reklamować światłowodowy internet [wideo]

Kampanię przygotowały: Scholz & Friends, TFP, Televisor, Ztudio i Vizeum.

Czytaj więcej
Plus reklamuje SuperInternet reklama

Plus reklamuje SuperInternet

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa.

Czytaj więcej
Kampania oferty multi-SIM Plusha [wideo] reklama

Kampania oferty multi-SIM Plusha [wideo]

Polkomtel wspiera reklamowo swoją drugą markę.

Czytaj więcej
Wydatki reklamowe we wrześniu: branża handlowa na czele reklama

Wydatki reklamowe we wrześniu: branża handlowa na czele

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów największym (67 mln zł) budżetem na reklamę w mediach tradycyjnych mógł pochwalić się Lidl.

Czytaj więcej
Polsat, Cyfrowy Polsat i Plus z grą wokół Ligi Mistrzów marketing

Polsat, Cyfrowy Polsat i Plus z grą wokół Ligi Mistrzów

Do wygrania: smartfony, słuchawki, bilety na mecze, abonamenty komórkowe i telewizyjne oraz gadżety UEFA.

Czytaj więcej
Polsat chwali się najnowocześniejszym studiem sportowym w Polsce [wideo] media-tv

Polsat chwali się najnowocześniejszym studiem sportowym w Polsce [wideo]

Studio stworzono na potrzeby Ligi Mistrzów UEFA, którą Polsat będzie transmitował do 2021 r.

Czytaj więcej
NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki" media-tv

NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki"

Działania reklamowe realizują: Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.

Czytaj więcej